Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset setämiehet, ihan parhaita – Japani-ilmiö ylistää suomalaisia tavisäijiä

Vierailija
01.04.2017 |

Japanissa on juuri ilmestynyt kirja Kuinka tulla suomalaisen setämiehen kaltaiseksi. Se perustuu supersuosittuun nettisivuun, jolla ylistetään suomalaisia tavismiehiä.

Siinä teille linkki googlen hakuun, josta voitte halutessa tutustua aiheeseen:

https://www.google.fi/search?client=ms-android-huawei&ei=eOffWObLO8WUsg…

En tiennytkään että olen haluttu Japanissa, taidankin lähteä lomailemaan sinne suuntaan. Siellä sentään arvostetaan perusmiehiä, toisin kuin täällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että olen haluttu Japanissa, taidankin lähteä lomailemaan sinne suuntaan.

Sellainen itsepetos siinä.

Vierailija
2/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että olen haluttu Japanissa, taidankin lähteä lomailemaan sinne suuntaan.

Tuskin tuollaista huippusuosittuun nettisivuun pohjautuvaa kirjaa olisi tehty, ellei siinä olisi jotain totuutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuollaista huippusuosittuun nettisivuun pohjautuvaa kirjaa olisi tehty, ellei siinä olisi jotain totuutta.

Ap

Japanissa kuulemma teinityttö-setämies -suhteet ovat yleisiä. (En ota kantaa siihen, mitä tuollaisen ilmiön terveydestä ollaan esim. Euroopassa mieltä).

Vierailija
4/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää, että joskus suomalaisia miehiä kehutaankin, mutta siihenkin näköjään tarvitaan ulkomaisia, koska Suomessa on tapana vain haukkua suomalaisia miehiä.

Vierailija
5/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piristävää, että joskus suomalaisia miehiä kehutaankin, mutta siihenkin näköjään tarvitaan ulkomaisia, koska Suomessa on tapana vain haukkua suomalaisia miehiä.

Juuri näin.

Ap

Vierailija
6/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat rakentaneet Suomesta maailman parhaan maan naisille mutta siitä huolimatta feministit mäkättävät. Feministit pitäisikin lähettää jonnekin lähi-itään tai somaliaan niin oppisivat olemaan!

Vierailija
7/7 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanissa voisi joskus kyllä käydä

t. setämies