Kirkon Ulkomaanapu ruvennut ahneeksi (TV-mainos)
20€ on ainoa lahjoitus, jonka voi antaa! Olenko ainoa, jonka mielestä se on aivan järjettömän iso summa tuollaiselle keräykselle?? Tuo taho saa kuitenkin valtiolta vuosittain rahaa, ja kirkoilla menee keskimääräisesti todella hyvin. Ennen keräyssummat oli luokkaa 5-10€.
Kommentit (12)
Ei latiakaan enää porttokirkolle.
Lahjoitan sekä rahaa että omaa aikaa paikallisen kristillisen yhdistyksen ruoka-aputoimintaan omien kansalaisten auttamiseksi.
Hassu on myös se mainos jossa haetaan perintörahaa Afrikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassu on myös se mainos jossa haetaan perintörahaa Afrikkaan.
Mikäs tää juttu on?
Tottakai pitää avustaa!!!!
Ne tekee tipalla puuroa 10 lasta lisää kärsimään nälänhädästä.
Sit ne tarvii koulutusta.
Sit ne tarvii vettä.
Ja rahat valuu loppuviimein sisällissotiin.
Tottakai!!
Toi on törkeää, että muo eri järjestöt kerjäävät vanhusten perintöä. Voi olla, että asioista vähemmän ymmärtävä vanhus luulee tekevänsä hyvin ja jättää lapsiensa perinnön jollekin ökyjärjestölle.
Ei yhtään mitään millekään taholle, ennenkuin avun suuntaamiseen tulee jotakin järkeä!
Sillä rahalla, millä täällä hyysätään parhaassa iässä olevia, lähtömaansa mittapuulla hyväosaisia nuoria miehiä, autettaisiin kriisialueilla satakertainen määrä todellisia avuntarvitsijoita.
Miksi täällä nyt kiihkoillaa yhdestä tv-mainoksesta? En mäkään polta hihoja kissahiekka- tai automainoksesta vaan sen vuoksi, ettei ne kosketa minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään millekään taholle, ennenkuin avun suuntaamiseen tulee jotakin järkeä!
Sillä rahalla, millä täällä hyysätään parhaassa iässä olevia, lähtömaansa mittapuulla hyväosaisia nuoria miehiä, autettaisiin kriisialueilla satakertainen määrä todellisia avuntarvitsijoita.
Oikein! Mille järjestölle suosittelet annettavaksi avustusta?
Mä autan vaan eläinjärjestöjä niin kotimaassa kuin Kreikassa lomaillessani.
Täytyyhän ne telkan mainoksetkin rahoittaa ja ei varmaan tule niin paljoa rahaa enää kun ihmiset on tajunnut ettei todellakaan mene suoraan apua tarvitseville. Noihin maihin on upotettu miljoonia ellei miljardeja ja edelleen niillä on asiat v"tuillaan.
Apu menee paperittomien majoittamiseen kirkoissa
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)