Pierukysely!
Tervehdys!
Olemme kaksi yliopisto-opiskelijaa ja suoritamme tutkimusta pierujen sosio-spatiaalisista ulottuvuuksista. Keräämme tutkimusta varten kyselyaineistoa pierujen päästelyyn liittyvistä mielipiteistä, tunteista ja normeista. Toivomme, että voisit auttaa meitä vastaamalla lyhyeen kyselyymme.
1. Millaisia ajatuksia ja tunteita pierut sinussa herättävät?
2. Liittyykö piereskelyyn rajoituksia? Esimerkiksi tilanteen, paikan tai seuran takia?
3. Missä päästelet itse pieruja?
Vastaamalla kyselyyn annat suostumuksesi vastausten käyttämiseen tutkimustarkoituksessa. Vastaukset käsitellään anonyymina ja vastaajan henkilöllisyys säilyy salassa.
Kiitos ajastasi!
Kommentit (7)
1. Toisaalta täysin normaali kehon toiminto, toisaalta ällöttävää, varsinkin jos julkisesti harrastettuna.
2. Piereskelen vain kun olen yksin kotona, vessassa jne. Yksityinen juttu.
3. Ks. kohta kaksi
Tsemppiä opintoihin!
Töissä olen huomannut sen että aina kun pieraisee niin pomo tulee JOKA KERTA viereen jotain kysymään/kahtomaan.
Joten olen aina pieraissut jos olen ollut pomolta jotain vailla.
Joka pieruaan pidättää sillä on muutakin salattavaa.
1. Häpeää
2. Kyllä, pystyn pieremään vain äitini, veljeni ja parhaan ystäväni seurassa. Joskus on pakko pieraista muussakin seurassa mutta teen sen hiljaa.
3. Suurimmaksi osaksi pieren kotona yksin, mutta joskus pieren myös töissä, kaupassa, ulkona... missä vain sattuu pierettämään.