Kuinka moni herkuttelee ns tavallisilla ruualla päivittäin?
Minulle herkkuja tällähetkellä ovat itse puristettu mehu omenista ja sitruunasta, tätä smoothien sekaan. Muromysliä maustamattoman jugun kanssa, pala leipäjuustoa mansikkahillolla, seesamsiemen näkkäri, tai ihan perus makaroonilaatikko. Ennen vedin karkkia,leivonnaisia ym vielä tohon päälle, kunnes tajusin että syön muutenkin herkullista ruokaa, miksi tarvitsen vielä karkkia tms. Paino laskee pikkuhiljaa kun jokapäiväinen karkin syönti on vähentynyt n.kerta viikkoon. Toki syön noiden herkkuruokien lisäksi mitä yllä luetetelin, myös hedelmiä,kasviksia ym perus terveellisen ruoan rinnalla.
Kommentit (8)
Ikävä kyllä teen päivittäin itse hyvää ruokaa, käytössä kerma ja voi. Ruokaan menee meillä kk 1300 euroa. Se on meidän arjen luksusta. Makeaa ei syödä juuri lainkaan, enkä ole edes leipoja tyyppi. " makeina herkkuina" hedelmät ja suklaamurot.
Ylipainoa ei ole kellään, mutta uskoisin että verisuonet voisi olla paremmassakin kunnossa. Vaikka mukana salaatit ja vihannekset, ei ne kompensoi kerman ja voin käyttöä...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä teen päivittäin itse hyvää ruokaa, käytössä kerma ja voi. Ruokaan menee meillä kk 1300 euroa. Se on meidän arjen luksusta. Makeaa ei syödä juuri lainkaan, enkä ole edes leipoja tyyppi. " makeina herkkuina" hedelmät ja suklaamurot.
Ylipainoa ei ole kellään, mutta uskoisin että verisuonet voisi olla paremmassakin kunnossa. Vaikka mukana salaatit ja vihannekset, ei ne kompensoi kerman ja voin käyttöä...
Ei kerma ja voi ole verisuonille haitallisia.
Vierailija kirjoitti:
Montako teitä on? Kadehdittavaa, että voisi käyttää noin paljon ruokaan... Mietä yksi aikuinen ja kaksi teiniä, kolmella-neljälläsadalla sinnitellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoa ei ole kellään, mutta uskoisin että verisuonet voisi olla paremmassakin kunnossa. Vaikka mukana salaatit ja vihannekset, ei ne kompensoi kerman ja voin käyttöä...Montako teitä on? Kadehdittavaa, että voisi käyttää noin paljon ruokaan... Mietä yksi aikuinen ja kaksi teiniä, kolmella-neljälläsadalla sinnitellään.
2 aikuista ja neljä lasta. Ja tehdään raskasta työtä molemmat, mies vielä ottaa ruoasta eväät töihin.
Tuossa laskussa kyllä vaippoja ja pesuaineita samassa, et sen verran pehmennän.
Toivon että tällä ajattelutavalla putoaisi useampikin kilo..30kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoa ei ole kellään, mutta uskoisin että verisuonet voisi olla paremmassakin kunnossa. Vaikka mukana salaatit ja vihannekset, ei ne kompensoi kerman ja voin käyttöä...Ei kerma ja voi ole verisuonille haitallisia.
Joo,o. Niin ne viisaammat vaan sanoo, että öljyä vaan ja rasvatonta maitoa.
Oltaisiin varmaan luurankoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoa ei ole kellään, mutta uskoisin että verisuonet voisi olla paremmassakin kunnossa. Vaikka mukana salaatit ja vihannekset, ei ne kompensoi kerman ja voin käyttöä...Ei kerma ja voi ole verisuonille haitallisia.
Joo,o. Niin ne viisaammat vaan sanoo, että öljyä vaan ja rasvatonta maitoa.
Oltaisiin varmaan luurankoja...
Rasvaton maito ei kyllä ketään luurangoksi saa. Rasva on se, joka hoikkana pitää.
Minä herkuttelen ihan joka päivä tavallisella ruualla. En halua syödä pahaa ruokaa.