Mihin Euroopan maahan matkustaisit, jos matka ja ylläpito kustannettaisiin
viikon ajan? Viiden tähden hotelli, nähtävyydet ym maksutta. Perustele vastauksesi.
Kommentit (23)
Turkuun, suomalaisten perustama kaunis kaupunki.
Italiaan, luultavasti seuraava matkakohde muutoinkin enkä ole käynyt ennen.
En erityisesti pidä hotelleista, mutta viikko viiden tähden hotellissa Monacossa voisi olla mielenkiintoinen. Siitä on myös kätevä autoilla pieniin kivoihin vuoristokyliin Italian tai Ranskaan .
Ranska tietenkin. Siellä yleensä yövynkin 5 tähden hotelleissa. Kaunis maa josta vaa ei saa tarpeekseen.
Jos ajatellaan rahaa niin varmaan joku Itävalta tai Sveitsi, Moncaco olisi "kannattavin" mutta ehkä kuitenkin päätyisin Edinburghiin tai Dubliniin.
Ehkä Nizzaan tai Venetsiaan. Nämä ovat varmaankin kalleimpia turistikohteita Euroopassa, en ole kummassakaan käynyt, mutta haluaisin käydä.
Kuubassa olen aina halunnut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Hox! Euroopan maa!
Monaco ja kallein hotelli kiitos.
Kuuba Euroopassa? :)
Norjaan menisin ehdottomasti kauniin luonnon ja upeiden vaellusreittien takia. Luksushotellia en tarttis ;)
Jos taas menisin kaupunkilomalle, niin sit Tanskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hox! Euroopan maa!
Eikö se ole siinä kanadan vieressä meidän alapuolellamme?
N19
Sveitsi, koska tykkään hulluna ja on kallista. Vuoristomaisemat, vuorilla käyskentelevät lehmät joiden kaulassa olevat kellot kilkattavat, alppitorvin soitti illan laskeutuessa <3
13 peruu vastauksensa! Koska Sveitsissä on tullut käytyä ja Grönlannista vain haaveiltua, niin vaihdan Grönlantiin. Haluan Illulisatiin katsomaan kun jäätiköstä irronneet lohkareet ja jäävuoret lipuvat vuonoa pitkin merelle. Perusteina: koska mä haluun! Ja koska saatanallisen kallis.
Vierailija kirjoitti:
Monaco ja kallein hotelli kiitos.
Ei Monaco oikeastaan ole kovin kiinnostava, ei siellä viikkoa saisi kulumaan pitkästymättä. Kannattaa mennä Nizzaan ja tehdä päiväretki Monacoon.
Rahanska. Rouviette moñaco.
Riviera rumpilioñ. Parish ño haise kuulosta patoñki. Nizza ja korsika. Hyvä perunasaalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Rahanska. Rouviette moñaco.
Riviera rumpilioñ. Parish ño haise kuulosta patoñki. Nizza ja korsika. Hyvä perunasaalaatti.
Patonki haise ikuinen kikkeli.
Islantiin! Luonnon takia, tietysti. Haluaisin nähdä tulivuoria, kylpeä kuumissa lähteissä, tehdä vaellusretkiä islanninhevosen selässä, herkutella merenelävillä, halata lampaita, päästä kalastusaluksen kyytiin myrskyisälle merelle... Ja islantilaiset ovat huipputyyppejä, haluaisin tutustua heihin.
Yleensä me mennään Ranskaan, se on parasta ja siellä on sukuakin, mutta Islanti olisi jotain aivan muuta.
Italiaan! Ihana, kaunis maa. Ihanat ihmiset, ruoka, kulttuuri.. En kyllästy koskaan!
Sveitsi, koska en ole käynyt ja kallista.