Kyllä nuo taitoluistelijamiehet sitten vaan on ihania!
Niin maskuliinisia ja taiteellisia samassa paketissa. Ja mitkä takamukset mmm😍
Kommentit (8)
Miksi miehet myös luistelevat paremmin kuin naiset? Pieni kokohan on kehonhallinnan vuoksi parempi tuossa lajissa.
Jopa malesialainen taitoluistelija menestyy paremmin kuin suomalainen.
Hyvä Yuzuru, ihan tuli kyyneleet silmiin tuota sinun luisteluasi katsoessa. Vaikket voittaisikaan tänään, olet jo voittaja minun sydämessäni. :')
Nuo aasialaiset on kyllä sellaisia, että vaikka naama olisi 5/10 (kuten tuo äskeinen Boyang) niin silti niiden pyllyjä voisin ihan mielellään nuuhkaista takaapäin. Tai kunhan huone tarpeeksi hämärä. Vartalot ovat heillä yleensä niin sopusuhtaiset (ei läskiä) ja iho pehmeää kuin silkki.
Hyvä Yuzuru, hyvä Japani, kaksoisvoitto! Hyvä aasialaiset, kolmoisvoitto! Kotoa ei ole pitkä matka areenalle, pitäisiköhän mennä etsimään Yuzuru ja kidnappaamaan. ;-)
Totaalinen moka Yleltä, ei kymmentä minuuttia voinut lähetysaikaa lisätä ja näyttää palkintoseremoniaa suorana TV:stä, vaan piti vaihtaa johonkin helvetin Mestikseen?! Piti Areenasta sitten katsoa itse seremonia.
Mitä idiotismia!
Totta, etenkin nuo söpöt aasialaiset ovat minun makuuni! Todella söpöjä pakkauksia, joiden takamuksia tekisi mieli päästä nuolemaan, etenkin Yuzuru Hanyun. Hänet toki tiesin jo aiemmin, vaikken lajia niin erityisemmin seuraa. Näin hänet parisen vuotta sitten Sochin olympialaisissa ja sen jälkeen seurannut.
Nyt Yuzu on niin lähellä minua, mutten sitten mennyt katsomaan. Kaduttaa. :(