Vaihteletko usein kempparituotteita vai ostat aina samoja?
Minä ostan yleensä aina samoja ja jos valmistus loppuu, pyrin hamstraamaan vielä jostain mutta jos en saa joudun ostamaan monia erilaisia löytääkseni taas jonkun suosikkituotteen.
Esim. meikinpesuaine on aina Avenen vaahto apteekista, käsivoide Provisorin. Dödö Lidlin mintunvärinen Cien (tämä suosikki löytyi pitkän testailun jälkeen), puuteri ja peitevoide Max Factorin, ripsari Maybellinen vedenkestävä Colossal, shampoo & hoitoaine Tresemmen Renewal Hair & Scalp (paitsi tätä ei enää valmisteta, onneksi sain Anttilan loppuunmyynneistä hamstrattua hoitoainetta useamman purkin), huulirasva Blistexin Daily Lip Conditioner jne.
Tuli mieleen kun kävin Sokoksella 3+1 -päivillä ja sain edullisesti taas vuoden tarpeet täytettyä monesta tuotteesta. Mitään uutta kokeiltavaa en ostanut.
Kommentit (6)
Ap, oletko kaupassa töissä?
Tuli vaan mieleen, kun muinoin teininä olin hyllyttäjänä Tarjoustalossa, jossa työntekijät puhuivat aina kempparista.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko kaupassa töissä?
Tuli vaan mieleen, kun muinoin teininä olin hyllyttäjänä Tarjoustalossa, jossa työntekijät puhuivat aina kempparista.
En ole mutta kempparihan tuo meikki-, hius- ja ihonhoitopuoli on. Ennen vanhaan joka tuppukylässäkin oli kemppari, josta maalaismummot hakivat Tummelinsa :)
Ai saakeli, mietin tovin mitä ne kempparituotteet on.
Tänään pesin Tresemmellä hiukset ja teletappisaippualla kropan ja kasvot. Erisanilla rasvaan joka paikan. Paitsi intiimialueen Acon Intime Carella.
Deodorantiksi ostan minkä tahansa suihkeen, missä lukee 48h.
Hammastahnana hiilihammastahna tai jokin valkaiseva.
Karvanpoistoon terät ja halvin mahdollinen vaahto.
Siinäpä mun kauneudenhoitotuotteet.
Hitsi miten haluisin tyrkyttää teille noita mun ihonhoitotuotteita.Ette usko miten mun iho on muuttunut!Entinen läikikäs iho on tasainen ja finnejä ei ikinä.Uskon,että Infadolan,puhdas c-vitamiiniseerumini ja sebamed on tärkeimmät.
Ap:n jälkeen kirjoittanut.
kun näin otsikon mietin hetken onko "kemppari" joku uusi kaljalajike...
Joo.Monet tuotteet tosin tilaan ulkomailta.Esim.Bare minerals meikkeinä ja Infadolan yövoiteena (huippuhyvä,4€).
Apteekista a-vitamiinivoide ja Sebamed face & body wash kasvojen pesuun,molemmat loistavia!
Mad hippien a-vitamiiniserum jenkeistä.C-vitamiiniseerumin,loistavaa,teen askorbiinihaposta itse.Halpa ja älyttömän hyvä.
Iho tarvitsee a-ja c-vitamiinia.
Dermorollaan myös.
Hiuksiin turveshampoo,paransi pälvikaljun.