Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

narsistin paha olo

narsisti seinä naapurina
01.04.2017 |

Tunteeko narsisti paha oloa ollenkaan?
Kun hän tekee nitä typeriä murrosikäisen temppuja, niin johtuuko se siitä, että narsisti tuntee pahaa oloa?
Se, joka joutuu temppujen kohteeksi, tuntee pahaa oloa, mutta entäpä narsisti?

Miksi narsisti tekee niitä erikoisia temppuja, mitä kaikki me narsistin tuntevat tiedämme tekevän? Vai tarvitaanko narsistin temppuihin edes syytä ... onko se sattuman varaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temput on usein kostoa. Narsisti tuntee pahaa oloa, kun hänelle on sanottu pahasti, häntä ei ole huomioitu tai sataa vettä ja ukkostaa, siksi kosto. Toisen kokemaan pahaa oloa narsisti ei hyväksy, ei ymmärrä tms.

Vierailija
2/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! (nyt ymmärän.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tuohon kostoteoriaan. Asuin (huom, mennyt aikamuoto) narsisitin naapurina. Inhosi ihan kaikkia ja valitti ihan kaikesta. Esimerkiksi taivaan linnut kävivät hänen hermoilleen, kun lensivät hänen tontillaan ja pitivät ääntäkin. Yritti kyllä niitä häätää ja torjua siinä kuitenkaan oikein onnistumatta. Purki sitten pahaa oloaan naapureihinsa piinaamalla ihan muilla asioilla. Tuskin itse kuitenkaan osasi yhdistää omaa pahaa oloaan ja käytöstään niihin lintuihin, mutta kosti sitten lintujen taholta kokemansa vääryyden muihin naapureihinsa. Ja myös sen saivat naapurit tuntea nahoissaan, kun suihkarit ja lentokoneet lensivät niin matalalla ja pitivät niin kovaa ääntä.

Vierailija
4/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yhtään seurannut tällä palstalla kirjoittelevan "kivikissaäidin" eli "äitihullun" edesottamuksia, niin siinä on aika karmeita esimerkkejä miten narsistin mieli toimii. Hän saattaa yhtäkkiä alkaa vatvoa jotain ikivanhaa, jopa vuosikymmenien takaista tapausta, jossa häntä on mielestään kohdeltu väärin. Ja sitten hän kostaa tässä hetkessä esim. sotkemalla miehensä treenikassin kukkamullalla, kun mies on erehtynyt tuomaan hänelle ruukkukukan. Ja tämä kosto on ainoa, mistä hän pystyy tuntemaan jonkinlaista hyvää mieltä.

Vierailija
5/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se huomio! Sen puute tuo pahaa oloa joten mikä tahansa teinitemppuhuomio kelpaa.

Vierailija
6/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähipiirissä narsisti. Tosin hänelle haettu nyt lähestymiskielto. Hän jakaa ihmiset Pahoihin ja Hyviin. Minä olen Paha. Eli minuun voi sitten purkaa ihan kaiken aina, koska olen Paha.

Hänellä on suoranaisia kampanjoita Pahoja vastaan. Parjaa ja häiriköi 24/7 eikä mitään rauhaa tai taukoa ole. Tilille voi joutua asioista jotka on tehnyt kaksivuotiaana tai asioista, joita hän kuvittelee jonkun tehneen.

Vierailija
7/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kirjoittaja yllä mainitsi nuo linnut, jotka narsistia häiritsee. Meidän taloyhtiön narsistia häiritsee koirat, jotka kulkee kaupungin kävelytiellä hänen ikkunansa alta. Narsisti sanoi, että aikoo laittaa lasinsiruja siihen nurmikolle, mistä koirat kulkee (ilmeisesti ruokaan ne aikoo laittaa) .. että silleen on hullu akka.

>"Ja se huomio! Sen puute tuo pahaa oloa joten mikä tahansa teinitemppuhuomio kelpaa."

Kiitos  nro 5 vastaaja, kun muistutit. Olemme tarkkaan pitäneet kiinni omasta säännöstä, että ei reagoida mitenkään ja jäteteään hullu akkka huomiotta, täytyy vain muistaa kaikissa tilanteissa, se tuppaa unohtumaan, mutta pitää pinnistää muistisoluja enemmän. :)  Kiitos!

Ei en ole lukenut  "kivikissaäidin" eli "äitihullun" edesottamuksia tällä palstalla, kun sen verran harvoin vierailen, kysyn neuvoja lähinnä ja alkujaan täältä teiltä sain mitä parhaimmat neuvot narsistin kanssa toimimiseen. Valitettavasti ei voida vielä muuttaa mihinkään miehen työn takia, mutta tilaneet voivat muuttua ja sitten joskus toivottavasti pääsee tuosta hullusta murkkuikäisestä viiskymmpisestä eroon.

Vierailija
8/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kykenee vain itsesääliin, se on ainoa säälin muoto minkä tuntee. Narsistin itsesääli puhkeaa kun saa aiheesta huonoa palautetta, silloin narsisti uhriutuu ja kaikki on toisen syytä.

Vierailija
9/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin itsesääli voi olla reaktio johonkin, mutta myös keino tavoitella jotakin. Yksikin narsisti, joka ei edes ollut läheinen tuttu, yritti päästä panemaan itsesäälin avulla. Onneksi ei tullut mitään kostotemppua, kun en suostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan