Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko tehdä aprillipiloja tänään?

Vierailija
01.04.2017 |

Kertokaa mitä mielessä? Itse ajattelin laittaa mieheni hammastahna tuubiin erikeepperi liimaa.. saa nähdä mitä tuumii.. 😂 Pränkätään toisiamme aina aprillipäivinä - viimekin aprillipäivänä mies lavasti pettäneensä mua.. 😂

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.

Vierailija
2/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

No mikäs v*tun ongelma sulla on akka?Oletpas tylsän oloinen ihminen..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole kuin tylsiä kotiäitejä??

Ap

Vierailija
4/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo. Lähetin kuvan positiivisesta raskaustestistä exälleni :D odotan vastausta...

Vierailija
5/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattrlin pettää miestäni aprillipäivän kustannuksella... 😊

N21

Vierailija
6/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin laittaisinko yhdelle läheiselle ultrakuvan, joka siis on ihan aito, mutta jos muistaa päivän nii pitää pilana. Taidanpa kuitenkin kertoo ihan kasvotusten.

Vierailija
7/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jo työnantajalleni haluavani panna häntä, mutta hän muistakaan, että tänään on APRILLIPÄIVÄ..

Ressukka on oikeasti kiinnostunut minusta, ja minä vain vitsailin... voi raukkaa, lässyn lässyn!

Vierailija
8/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaa meinasin Aprillata väittämällä päivärahahakemuksessa, että olen ollut viime kuussa 200 tuntia töissä!

Vierailija
9/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääs nyt aprillipilailijat mikä siinä tarkotuksellisessa valehtelemisessa on muka niin hauskaa? 

Vierailija
10/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläni on pähkinä allergia, niin ajatterin laittaa pähkinärouhetta hänen ruokaansa😂😂😂😂

Vierailija
11/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh.

No mikäs v*tun ongelma sulla on akka?Oletpas tylsän oloinen ihminen..

Ap

Ikää taitaa olla max 19 vuotta? Onhan se ihan saatanan hauskaa pilailla pettämisellä ja saada liimaa suuhun. Enkä pidä itseäni tylsänä. On vaan jääny noi pissa/kakka vitsit sinne lapsuuteen, näihin voi verrata näitä teidän piloja. Hyvä että teillä samanlainen huumorintaju, mutta turha alkaa valittamaan kun kaikkia ei naurata.

Vierailija
12/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan naapurin postiluukusta kirjeen, jossa ilmoitan hakanneeni tämän auton paskaksi, koska parkkeerasi sen minun paikalleni. Oikeasti hakkasin heidän lapsen.