Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä kirjoja/kirjasarjoja suosittelisit?
01.04.2017 |
Tykkään kirjoista, jotka ovat kevyttä luettavaa, joista jää hyvä mieli. Ei murhia, väkivaltaa tai rikoksia. Esim. kaikki Sophie Kinsellat olen lukenut. Nuorempana luin raskaampaakin luettavaa, esim. tosikertomuksen nuorista tytöistä, jotka jäivät vankeuteen (naimisiin) Jemeniin (en muista kirjan nimeä) ja muita vastaavia. Tuhat loistavaa aurinko luin ja tuntui, että se oli pakko lukea loppuun, mutta siitä jäi niin raskas mieli, että sen jälkeen olen lopettanut tuollaisen kirjallisuuden lukemisen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meinasin tulla suosittelemaan dekkareita, mutta jos et tykkää, pitää siirtyä toiseen moodiin :)
Elena Ferranten kirjoista saattaisit tykätä. Olen itse lukenut vasta Loistava ystäväni -kirjan, mutta se sai minut varaamaan kirjastosta kaikki muut jo suomennetut Ferrantet (yhä jonossa).
Toinen mieleen tuleva kirjailija on Liane Moriarty. Voisit kokeilla myös Lionel Shriveriä, vaikka hänen tuotantonsa ei olekaan yhtä kevyttä. Shriveriltä älä kuitenkaan lue Poikani Kevin -kirjaa, se ei ole makusi mukainen.