mies ihastunut naispuoliseen työkaveriinsa.
Viime kesänä jo aloin epäillä miehen ihastuneen. Asuvat melkein naapurissamme ja olen tutustunut naiseen leikkipuistossa lasten kautta.
Mies puhuu naisesta usein kotona ja ilmeestään näen, miten ilahtuu suunnattomasti esim ollessamme yhdessä leikkipuistossa ja nainen tulee sinne lapsensa kanssa. Olen asiasta puhunut miehen kanssa , mutta hän väittää minun kuvittelevan. Käyvät välillä myös keskenään lounaalla työpaikan ulkopuolella ja melko usein myös nainen kulkee mieheni kyydissä työpaikalle.
En tykkää asiasta yhtään, mutta voinko mielestänne alkaa vaatia, että mies ei kahdestaan käy naisen kanssa syömässä, eikä kuskaa tätä töihin:( Yhteisen työpaikan takia ovat kuitenkin päivittäin toistensa kanssa tekemisissä. Nainen yksinhuoltaja eikä hän seurustele. En myöskään ole hänen olevan miehestäni millään lailla kiinnostunut. Vai osaisiko vaan esitellä edessäni välinpitämätöntä, vaikka hänelle jotain tunteita miestäni kohtaan olisikin?
Et. Jos ovat kerran samassa työpaikassa, niin on täysin naurettavaa yrittää kieltää tuollaista.