Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha: olen ekaa kertaa raskaana, 28v

nina
31.03.2017 |

Olen raskaana enkä saanut mitään itkukohtausta tai pulssin kohoamista ja ajattelin että: "Noh, tällästä tapahtuu. Shit happens." -täysin sananmukaisesti. Tervetuloa sitten! Ei voi olla niin kauheaa.

Tulee luultavasti muuten kommenttia että näytän teiniäidiltä vaikka olen 28. Taidetaan muuttaa ulkomaille vähän lämpimämpään maahan jossa elämä vain otetaan vastaan sellaisena kuin se esittäytyy.

Minä olen varmasti aivan ok äiti vaikka kyllähän jokainen entinen lapsi on nuorena aikuisena tai pahimmassa skenaariossa loppuelämänsä jostakin lievästi traumatisoitunut ja ärsyyntynyt. Yleisesti elämänasenteeni on se että tapahtui mitä tapahtui. Aiemmin en kyllä unelmoinut lapsista. Pystyisin tekemään abortin mitä ajattelin ennen että en varmaan pystyisi jos ja kun tunnereaktio ja hormonit. Ajattelin vähentää kahvinjuontia ja syödä tosi terveellisesti, jatkaa liikkumista normaalisti, mutta olla ihan tyytyväinen itseeni tämmöisenä ei-täydellisenä. Mahdolliset kehon pysyvät muutoksetkaan ei minua kauhistuta.

Elämä on ja kukaan ei voi estää uusien ihmisten syntymistä ja maailmassa ei uutisoida sitä mikä koko ajan on menossa parempaan päin. Eikä kukaan voi täysin kontrolloida elämänsä kulkua. Kaikki ruttuuntuu ja rampautuu tai kuolee yllättäen. Turha marmattaa jostain niin pienistä. Kunnioitan kuitenkin ihmisiä jotka eivät halua lapsia. Olen pahoillani lapsettomien puolesta. Tänään ennen kun tein testin ajattelin vielä että rakastan miestäni niin paljon ja hän haluaa palavasti olla isä, niin suostuisin että hän hedelmöittäisi jonkun toisen ja saatais sitä kautta lapsi. Vaikka sitten pimeesti vuokrakohtu :D. Tai sitten vain laillinen vaikkapa Saksassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja voihan se olla että keskeytyy mutta oli vahva tunne että en voisi saada lapsia. Minulla on lapsettomia lähisukulaisia ja minulla on tuloksetta epäilty kromosomivikaa. Kukaan ei ole täydellinen!

Vierailija
2/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla shokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoitus kirjoittaa tämä päiväkirjaan, mutta lipsahtikin tänne? Vai puuttuuko kaverit ympäriltä?

Onneksi olkoon joka tapauksessa!

Vierailija
4/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista odotusta! Kyllä se siitä. Maailmaan on syntynyt vaikka kuinka paljon ihmisiä joita ei ole viimeisen päälle suunniteltu mutta monista heistäkin on tullut rakkaita vanhemmilleen.

Vierailija
5/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAAHA!

Vierailija
6/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajat tällä takaa? Onnea!

Vierailija
7/7 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kyllä jo niin lähellä kolmea kymppiä että muutaman vuoden päästä olet onnellinen että tuli tehtyä se lapsi jo nyt niin loppuelämän voi relattaa perheellisenä ilman paineita lapsesta.

Muutaman vuoden päästä viimeistään et myöskään näytä enään teiniltä joten ota nyt vielä silokasvoistasi ilo irti kauniina tuoreena rypyttömänä äitinä.

Paljon onnea!