Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi erittäin tärkä asia parisuhteessa, jota naiset eivät suostu tai halua ymmärtää ja joka ajaa suhteen eroon

Vierailija
30.03.2017 |

Se, että naiset eivät ota suihin. Yksi suikkari viikossa ei riitä tervelle miehelle.

Naine, ime sitä munaa. Se pelastaa parisuhteesi tai tekee siitä paremman.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ottaa suihin mutta ei sinulta.

Vierailija
2/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun omat vanhemmat, ovatko eronneet vai vielä yhdessä? Jos ovat vielä yhdessä, niin äitisi taitaa olla melko taitava... koetahan kuvitella, mitä he puuhaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on taas näitä, jotka kuvittelevat että nainen on aina ja pelkästään miehen käytössä... mitäs jos naiset olisivat sitä mieltä että miesten tulisi tajuta jotta suhde toimisi huomioimaan naista suuseksillä, sormetuksella ja rintojen hyväilyllä päivittäin?!?!

Nimimekillä nainen, joka ei ymmärrä tätä ajattelutapaa

Vierailija
4/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suuseksillä aikaansaatu orgasmi minulle = yksi suikkari miehelle.

Yksinkertaista.

Vierailija
5/12 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on taas näitä, jotka kuvittelevat että nainen on aina ja pelkästään miehen käytössä... mitäs jos naiset olisivat sitä mieltä että miesten tulisi tajuta jotta suhde toimisi huomioimaan naista suuseksillä, sormetuksella ja rintojen hyväilyllä päivittäin?!?!

Antaisin mielelläni suuseksiä, sormetusta ja rintojen hyväilyä päivittäin vaikken itse muuta saisi kuin ihan vaan normaalisti pillua. Mutta kun ne ei vaimoa kiinnosta eikä koko seksitouhu yleensä muutenkaan, kuin noin yhden kerran kuussa (Jos on planeetat juuri silloin oikiassa asennossa).

Vierailija
6/12 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään vaikka mies olenkin. Minä olen ollut aina sitämieltä että yksissätuumin asiat ja ajattelut hoidetaan, oli seksi millaista tahansaM50+.

Vierailija
7/12 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista.

Tämä.

Mutta paljon vetoa, ap kokee, että hänelle kuuluu enemmän ja parempaa kuin vaimolle.

Vierailija
8/12 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista.

Ei se ole noin. Vaan miten paljon käytetään aikaa. Miehen orkkuun menee yksi minuutti ja naiselle 30 minuuttia. eli puoli tuntia naiselle ja puoli tuntia miehelle. Orkkusuhde 30/1. Yksinkertaista.

Vierailija
9/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas uneksia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mielelläni suuseksiä, sormetusta ja rintojen hyväilyä päivittäin vaikken itse muuta saisi kuin ihan vaan normaalisti pillua. Mutta kun ne ei vaimoa kiinnosta eikä koko seksitouhu yleensä muutenkaan, kuin noin yhden kerran kuussa (Jos on planeetat juuri silloin oikiassa asennossa).

Entisellä muijalla halut oli juuri noin. Pari-kolme vuorokautta kuukaudessa hyvällä tuurilla. Sitten ihmetteli kun vonkasin seksiä. Mitä tahansa seksiä. Mitä se kertoo että antoi ennemmin persettä kuin otti suihin silloin kun mua miellyttääkseen antoi erikseen?

Vierailija
10/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiset eivät ota suihin. Yksi suikkari viikossa ei riitä tervelle miehelle.

Naine, ime sitä munaa. Se pelastaa parisuhteesi tai tekee siitä paremman.

Tuo on kyllä niin totta. Mies pysyy todella tyytyväisenä, kun saa edes kerran viikossa kunnon suihinoton. Ainakin mun mies tykkää näin. Kuunnelkaa naiset sitä miestänne. Ei paljoa vaadi pitää tyytyväisenä.

Vierailija
11/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ylipäätään olisi edes joskus aktiivinen seksin suhteen, niin mieskin saisi kokea olevansa haluttu. Eli jos nainen tekisi ihan puhtaasti aloitteen seksiin edes kerran viikossa, niin moni parisuhde voisi paremmin.

Vierailija
12/12 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljas uneksia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisellä muijalla halut oli juuri noin. Pari-kolme vuorokautta kuukaudessa hyvällä tuurilla. Sitten ihmetteli kun vonkasin seksiä. Mitä tahansa seksiä. Mitä se kertoo että antoi ennemmin persettä kuin otti suihin silloin kun mua miellyttääkseen antoi erikseen?

En tiedä mitä kertoo, mutta aina perse suuseksin voittaa.