Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kovin paha jos unohtaa mennä työhaastatteluun sovittuna aikana?

Vierailija
30.03.2017 |

Onko kovin paha jos unohtaa mennä työhaastatteluun sovittuna aikana? Siis unohdin avain totaalisesti mennä sinne.
Pitääkö olla huolissaan?
En ole työtön, ihan siis töissä olen, joten tää paikka ei ollut kovinkaan tärkeä mulle.

Mielipiteitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta, mutta mitäs sen on väliä, jos et edes toiste pyri samaan firmaan töihin. Minusta olisi kohteliasta edes jälkikäteen ilmoittaa, että "tapahtui väärinkäsitys" ja pahoitella tapahtunutta.

Vierailija
2/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisit huolissasi, jos työ ei edes kiinnostanut sinua?

Haastattelijalle tästä ei tietenkään hyvää kuvaa jää, ja riippuen yrityksestä, profiilissa voi jäädä negatiivinen merkintä. Mutta jos työ yrityksessä ei edes kiinnosta, niin sovitaan what.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen työpaikan saamisen kannalta on. Ellet ole ainut pätevä hakija.

Vierailija
4/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse toista kertaa hakea samaan paikkaan töihin. Voisit soittaa perään ja kertoa estymisesi syyn.

Vierailija
5/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rehellisyydellä (se, että soitat, kerrot mitä tapahtui ja pahoittelet) pystyy kompensoimaan ikävämpiäkin mokia. Moukkamaista olisi vain feidata, saatat sellaisen teon (tai vaikutelman sellaisesta) vielä yllättäen löytää edestäsi.

Hyvä kuitenkin, jos paikka ei ollut elintärkeä, se luultavimmin meni nyt sivu suun, jos muitakin päteviä hakijoita on.

Vierailija
6/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olist pätevä haettuun paikkaan, se oli sitten siinä. Samoin myöhästyminen haastattelusta. Itse palkkaan kesätyöntekijöitä.

Kannattaa myös lukea huolellisesti oma työhakemus läpi. Aina tulee vastaan sellaisia jotka vilisee kirjoitusvirheitä. Ei ole edes osattu kirjoittaa haetun paikan nimeä. Meille haettu mm. "Tätä tarjoilijan paikkaa" Meille ei palkata tarjoilijoita. Liitteet puuttuu jne.

Vierailija
7/7 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus kutsun haastatteluun, johon oli varattu tunti hr-päällikön ja jonkun pikkupomon aikaa. Googlettelin sitten työpaikan osoitteen ja huomasin, että työmatka olisi ollut kameratolppia vilisevällä maantiellä 50km suuntaansa, niin jätin sitten menemättä, kun ei jaksanut kiinnostaa ajella joka aamu jonkun mummon perässä alinopeutta kytäten ohituspaikkaa. Sielläpähän varttosivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi