Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä katkeruus siitä, miten oma elämä on mennyt.

Vierailija
30.03.2017 |

Joskus tuntuu, että tukehdun tähän tunteeseen ja ettei siitä ole mitään tietä ulos. Joka päivä joku kertoo tehneensä jotain, mistä itse olen haaveillut mutta en ole voinut tehdä. Ja silloin tuntuu että pala nousee kurkkuun ja kyynelet silmiin. Että miksi tuokin on elänyt, ja minä en.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten et ole elänyt?

Vierailija
2/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ole?

Ei ole minunkaan elämä mennyt kuten olisin halunnut, olen silti tehnyt parhaani niillä resursseilla joita minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ymmärtää. Minulla on kauhea syyllisyydentunne koko ajan. Miksi en tehnyt asioita niin kuin kaikki muutkin? Miksi tein kaiken väärin?

Vierailija
4/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valinnat on omia. Niiden kanssa täytyy elää.

Itse olen valintoihini ihan tyytyväinen. Ei kaduta mikään.

M

Vierailija
5/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu sinua on estänyt elämästä kuin sinä itse?

Vierailija
6/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on se, että elämäänsä voi muuttaa milloin vaan! Ihan kaikkea ei enää joka tilanteessa pysty saamaan, mutta aina voi päättää olla oma paras versio itsestä. Minua on auttanut, kun lopetin oman elämäni vertaamisen muihin. Mietin myös positiiviset asiat elämästäni, jokaisella on jotain. Ja joku pieni haave kannattaa yrittää tavoittaa, useat asiat ovat vain päätöksen ja ryhtymisen takana.

Vierailija
7/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et toteuta unelmiasi? Jos olet rahaton, kannattaa niitä unelmia jotenkin sopeuttaa. Itse teen vain satunnaisesti töitä, mies opiskelee. Kirpparilta bongailen kauniita vaatteita, miehen kanssa matkustellaan liftaamalla ja etsimällä halpoja lentoja ja majoituksia netistä. Ulkoillaan ja käydään kulttuuritapahtumissa, ajoittain eletään muutama päivä kaurapuurolla. Pidän pientä puskurirahastoa vanhoista säästöistä niin, että talous ei kaadu muutamaan yllättävään menoon. Emme osta uusia tavaroita niin kauan kun vanhat ovat hyviä. Tiedän, että jos haluaisin, voisin mennä aikuislukioon ja hakea opiskelemaan ihan mitä haluaisin. Jos Suomi alkaa liikaa ahdistaa, voi muuttaa pois. Älä tee itsellesi turhia esteitä, aina jotain voi tehdä.

Jätä pelko taaksesi.

Vierailija
8/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta, kannattaisi varmaan mennä keskustelemaan asiasta esim. jonkin psykologin/psykoterapeutin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi