Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA pitääkö äänestäessä olla mukana oma kynä ja paperia???

Vierailija
30.03.2017 |

Näytänkö ihan pelleltä jos menen paikalle ilman välineitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkkarit kun otat niin se riittää, jopa ajokorttikin riittänyt henkilöllisyyden todistamiseen.

Vierailija
2/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, etkä saisi niitä käyttää. Paperin eli äänestyslipun saat vaalitoimitsijalta, ja kynä on äänestyskopissa. Mukaan et tarvitse muuta kuin henkilöllisyytodistuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Lisäksi ei kannata unohtaa äänestyskypärää. Käännyttävät sut pois kopilta, jos ei ole omaa äänestyskypärää.

Vierailija
4/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista äänestyskypärä.

Vierailija
5/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koru teillä muilla on äänestyskypärässä? Mä olen etsinyt jo pitkään klassista helmikorua mutta kypärähelmimallit on kiven alla.

Vierailija
6/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää. Eikä mikä tahansa kynä tai paperi kelpaa, netistä googlaamalla löytänet oikeusministeriön listan hyväksytyistä välineistä. Älä unohda kirjoitusalustaa, sen malli on aika vapaa. Kypärä jo mainittiinkin. Muista myös konservatiivinen ja hillitty pukeutuminen.

Vierailija
7/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen että onko teidän äänestyskypärät umpi- vai avomalleja? Meinaan kun itsellä tekisi mieli sellaista umpimallia, mutta sitten siinä äänestystilanteessa joutuu nostamaan visiiriä tunnistamisen takia, niin eikö se ole hankalaa kun toisessa kädessä on se kynä ja ne paperit (kannattaa aina ottaa ylimääräisiä, jos vaikka tekee kirjoitusvirheen) ja toisessa evästermari ja eväsleivät? Että miten ootte toimineet, jos teillä on umpikypärä?

Vierailija
8/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä unohda äänestyskenkiä!

Vierailija
9/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen että onko teidän äänestyskypärät umpi- vai avomalleja? Meinaan kun itsellä tekisi mieli sellaista umpimallia, mutta sitten siinä äänestystilanteessa joutuu nostamaan visiiriä tunnistamisen takia, niin eikö se ole hankalaa kun toisessa kädessä on se kynä ja ne paperit (kannattaa aina ottaa ylimääräisiä, jos vaikka tekee kirjoitusvirheen) ja toisessa evästermari ja eväsleivät? Että miten ootte toimineet, jos teillä on umpikypärä?

Minä olen ratkaissut asian kätevästi ostamalla äänestyskypärään lisävarusteena myytävän juomatelineen. Jää kädet sitten vapaaksi ainakin sen juomapuolen osalta. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi