Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen aamun myöthäpeää herättävä Sanna Ukkola?? Nyt suorana.

Vierailija
30.03.2017 |

Järkyttävän myötähäpeää herättävä haastattelija tämä Ukkola, miten voi olla noin inhottava ja asenteellinen?? Ei toimittaja saa tuoda noin voimakkaasti esiin omia antipatioitaan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt noin pitkän linjan ammattitoimittajan sortuvan tuollaiseen pään aukomiseen ja ilkeilyyn.. säälitti se Sairanen, yritti selvästi pehmitellä.. itse olisin varmasti kävellyt haastattelusta. Millainen toimittaja tiuskii haastateltavalle: Kait ihminen nyt saa asua siellä missä haluaa!!!

Ukkolalla taisi olla omia angsteja Sairasta kohtaan, mikään muu ei selitä tuollaista kiihkomielistä nokkimista..

Vierailija
2/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä samaa mieltö henkilöstä (ja muutamasta muustakin saman firman toimittajasta) mutta tällä kertaa oli myös harvinaisen vittumainen haastateltavakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa hämmästelen!! Noi pienpuolueiden haastattelut nosti mun kulmia jo useasti mutta tää Sairasen haastattelu pudotti karvat kokonaan pois 😅 noloin oli se "noo etkö muka itse viihdy nuorten naisten seurassa" ja päälle vieno tukan heilautus 😅😅😅😅

Vierailija
4/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuommoinen moukka voi olla toimittaja? Miten se on päässyt tuohon hommaan???

Vierailija
5/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan hengitys oikein kiihtyi, kun tuli puhe  Kaurismäen muuttamisesta Nato-maahan.. :D

Oikeasti.. voi luoja. "Eikö ihminen saa asua siellä, missä haluaa??" Ikään kuin olisi ollut Sairasen pointti edes.. ihan selvästi oli Ukkolalla jotain hampaankolossa Sairasta vastaan.. montaa mieltä voi olla entisestä Maikkarin pomosta, mutta Ukkola kyllä hoiti hienosti asiat niin, että sympatiat oli Sairasen puolella.

Tuli mieleen se Roope Salmisen haastattelu (en muista ketä haastatteli, täälläkin oli ketju siitä..), kun ei osannut pitää omia tunteitaan kurissa.

Vierailija
6/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku persu? Käytös viittaa siihen suuntaan.

Vierailija
7/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ylen toimittelijat nyt herättää vain myötähäpeää ja sääliä, joskus vihaakin.

Vierailija
8/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään mielipidettä Ukkolasta ennen tätä, mutta nyt aion seurata mielenkiinnolla telkkarista.

Yrittäisikö hän olla jotenkin Susanne Päivärintamainen? Päivärinta osaa tiukan haastattelutekniikan, koska ei edes yritä lässyttää välissä vaan on asiallisen tiukka ja napakka koko ajan, nk.pysyy roolissaan.

Ukkola tuntuu välillä hymyilevän epäaidon maireasti ja pehmentää puheääntään, sitten kuitenkin suusta tulevat sanat ovat pistäviä.. ristiriitaisia signaaleja tulee katsojalle tyyliin: V****leeko tuo haastateltavalle, vai onko tosissaan?

Vierailija
9/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se noissa vaalitenteissä on vähän idea, että pannaan tiukoille turhan lupailijat. Ettekö katsoneet, miten vihreiden Niinistö itki sen miestoimittajan tentissä`?

Vierailija
10/10 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoisia kantoja ihmisillä. Minusta on oudompaa olla sitä mieltä, että Natoon kriittisesti suhtautuva ei voisi asua Nato-maassa. Ei ole mikään ihme, että Ukkolalle on tullut mieleen kysyä Sairaselta, mitä ihmettä hän oikein tarkoittaa.

Sairanen itse käyttää kirjassaan poikkeuksellisenkin kovaa kieltä muista ihmisistä; minusta on aivan normaalia toimittajan työtä kysyä asiasta suoraan. Enemmän minua risoo katsella niitä myötäsukaisia lässyttäjiä.

Sairanen pääsi lähetykseen mainostamaan kirjaansa. On vain reilua, että hän joutuu vastaamaan myös kriittisiin kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan