Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pahoinpitelee ja puhuu tosi törkeästi minulle.

Vierailija
29.03.2017 |

Huomenna olisi poliisi kuulustelu ja mies yrittää saada minut tosi huonoon valoon vaikka olen aivan tavallinen nainen. Mies on siis syytettynä ja minä asianomistaja.On tosi vaikea olla kotona nyt kun mies yrittää heikentää mun psyykkistä kestävyyttä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna olisi poliisi kuulustelu ja mies yrittää saada minut tosi huonoon valoon vaikka olen aivan tavallinen nainen. Mies on siis syytettynä ja minä asianomistaja.On tosi vaikea olla kotona nyt kun mies yrittää heikentää mun psyykkistä kestävyyttä.

Kannattaisko erota?

Vierailija
2/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde turvakotiin yoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet samassa talossa sen kanssa?

Vierailija
4/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle huomiseksi. Kerrot vain totuuden.

Vierailija
5/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon ei tule pistettä.

Vierailija
6/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet vielä siellä miehen kanssa? Lähde pois, vaikka hotelliin yöksi. 

Vierailija
7/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

typerä ämmä olet ansainnut joka lyönnin

Itse olet typerä, kukaan ei ansaitse lyöntejä!

Vierailija
8/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet ulos siitä ovesta NYT. Etkä tule takaisin. 

Vierailija
9/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, hyvä ihminen! Et voi olla niin naiivi, että kuvittelet suhteen tuosta jotenkin maagisesti paranevan, kun se jo nyt on jo todella pahassa kriisissä ja umpikujassa. Lähde pois kotoa yöksi, joko tarvakotiin tai vaikka kaverin luo ja kännykkä pois päältä, huomenna alat järjestelemään uusia asumiskuvioita.

Vierailija
10/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha asia.

Vierailija
11/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa, hyvä ihminen! Et voi olla niin naiivi, että kuvittelet suhteen tuosta jotenkin maagisesti paranevan, kun se jo nyt on jo todella pahassa kriisissä ja umpikujassa. Lähde pois kotoa yöksi, joko tarvakotiin tai vaikka kaverin luo ja kännykkä pois päältä, huomenna alat järjestelemään uusia asumiskuvioita.

Tässä hyviä neuvoja! Ala järjestää itseäsi pois tuollaisen miehen lähettyviltä. Olet arvokas omana itsenäsi ja ketään naista ei saa lyödä. Jaksamista sinulle

12/12 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, äitini oli sellaiinen nainen ketä hakattin kun olin pieni. Kun olin teini touhu loppui kun ilmoitin isälleni että tapan hänet muuten.

Kerro mulle missä asut ja voin kyllä tulla avuksi. Ärsyttää nuo naishakkaajat ihan prklesti. Voin hoitaa sut ulos koko paskasta tai sit vain ilmoitan sun miehelle että tuo kohtelu loppuu heti. Ihan niin kuin haluat. Tulen vaikka heti Rovaniemeen täältä Kirkkonummelta. Prkle että alan kiehuu taas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi