Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen mies mulle

Vierailija
29.03.2017 |

Miks kaikki miehet kuolaa mun perään. Joo, tiedän, että oon tosi kaunis ja menestyvä ihminen, mut jotenki asia vaivaa mua. Yleensä ku meen julkisille paikoille , niin oon se keskipiste, jonka tiedostan tietenkin aina jo kotoa lähtiessäni. Miehet tulee juttelemaan mulle kokoajan, vaikka yritän sanoa, ettei kiinnosta.
Yleensä mua viehättää korkeasti koulutetut miehet, jotka ovat ovat tasoani niin ulkoisesti että sisäisestikin, mutta sellaisia ei ole tullut vastaan vielä, jotka olisivat sopineet mun rinnalle.
Tottakai tietysti on kaikki viimeisen päälle laitettuna esim. Vaatteet,jotka koristavat lisää kauneuttani.
Haluaisin miehen, joka ostelee mulle kaikkee kivaa, pyykkää ja tekee ruokaa, koska itselläni ei ole esimerkiksi ruoanlaittotaitoja sekä olisi luotettava ja mukava .
Mistä siis löytää tällainen ihminen, joka iskee itteeni ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vakka kantensa aina valitsee..jokin mättää sussa,jos et ole jo löytänyt sopivaa miestä.

Vierailija
2/5 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA. Siellä eletään materiaalistista ja pinnallista elämää. Tutustu elämään siellä ja miksi et menisi sinne vaikkapa kaliforrrniaan.

Siellä saa hyvin käsittääkseni ulkonäöllä rahaa, tosin en voi varmaksi sanoa koska minulla ei ole elämä niin helppoa kuin sinulla. Olen syntynyt mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mättää, koska en ole löytänyt tasoistani seuraa. Vika ei ole minussa, kuten jo sanoin, niin saan paljon huomiota. Olen lisäksi korkeasti koulutettu, suosittu ja kaunis.

Vierailija
4/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
5/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma kuin ap:lla. Olen komea ja menestyvä mies, mutten vain löydä tasoistani seuraa. Yleensä huomaan naisten katseista jo, että kuinka antautuvaisia he ovat minun komeuteni edessä, mutta harva näistä naisista pääsee ns. toiselle kierrokselle.

Haluaisin, että nainen osaisi laittaa ruokaa, pyykätä ja hoitaa kotia, koska minä olen uusavuton. Tämän lisäksi pitäisi olla perustaidot hallussa, eli ymmärtää rahasta, olla ahkera ja sivistynyt. Olisi myös kiva, että naisella olisi omaisuutta, kun sitä ei ole itselle kertynyt kauheasti. Myös huumorintajua pitäisi olla, sillä itse olen yhtä kuiva kuin vanha rusina. Miksen löydä tasoistani seuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi