Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEILLE, joiden mielestä kesäaika-kansalaisaloite on hyödytön

Vierailija
29.03.2017 |

Henna Virkkusen mukaan meppien joukossa on kerätty nimiäkin kesäajasta luopumiseksi, mutta vahvaa tukea ei ole tullut. Hänen mukaansa EU:n jäsenmaasta, kuten Suomesta, tullut esitys saisi asian liikkeelle. Silloin muitakin jäsenmaita tulisi mukaan, hän uskoo. http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005143441.html

Vielä ehtii allekirjoittaa!!! (Mitä enemmän allekirjoituksia, sitä vanhempi on kantamme!)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin allekirjoittamassa!

Vierailija
2/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita, en ole koskaan kokenut kellojen siirtelyä ongelmalliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyödytön, se kertoo siitä että osalla kansasta menee niin kivasti että voi käyttää energiansa turhaan säätämiseen ja poliitkot antavat kansan mielellään vaahdota tuollaisesta turhasta jutusta sen sijaan että kansa vaatisi esim. työttömyysongelman ratkaisemista eli työpaikkojen luontia.

Kyseessä on siis täysin turha vedätys jolla kiinnitetään idioottien huomio pois tärkeämmistä ongelmista.

Vierailija
4/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kansasta koko Euroopasta pitää kellonsiirtoa turhana, Suomessakin 75 % kansasta. Jos yksi maa uskaltaisi luopua siirrosta, muut tulisivat perässä.

Henna Virkkusta en siedä - onhan Timo Soinikin asiasta puhunut ja monenmoni muukin - eikä EU:lla ole mitään nokankoputtamista Suomen kellonsiirtoon. Me voimme ihan itseksemme luopua tuosta täysin typerästä keksinnöstä.

Vierailija
5/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minunkaan agendassani ollenkaan tärkeimmästä päästä. Ei hetkauta yksi tunti sinne eikä tänne. Jos aikuisen ihmisen koko elämä ja unirytmi menee sekaisin tuollaisesta, niin kysynpä vain, että miten se ei sitten sekoa siitä, että viikonloppuisin baarissa valvotaan neljään asti? Itse olen tosi tarkka omasta unihygieniastani ja nukun arkisin ja viikonloppuisin ihan samoina kellonaikoina, koska olen luontaisesti tosi herkkäuninen ja usein nukun huonosti. Siitä huolimatta en koe, että näillä kellon siirtelyillä oikeasti on mitään merkitystä. Tämän on pakko olla sellaisten ihmisten ongelma, joilla ei mitään todellisia huolia ole.

Vierailija
6/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minunkaan agendassani ollenkaan tärkeimmästä päästä. Ei hetkauta yksi tunti sinne eikä tänne. Jos aikuisen ihmisen koko elämä ja unirytmi menee sekaisin tuollaisesta, niin kysynpä vain, että miten se ei sitten sekoa siitä, että viikonloppuisin baarissa valvotaan neljään asti? Itse olen tosi tarkka omasta unihygieniastani ja nukun arkisin ja viikonloppuisin ihan samoina kellonaikoina, koska olen luontaisesti tosi herkkäuninen ja usein nukun huonosti. Siitä huolimatta en koe, että näillä kellon siirtelyillä oikeasti on mitään merkitystä. Tämän on pakko olla sellaisten ihmisten ongelma, joilla ei mitään todellisia huolia ole.

Ei ole todellisia huolia?

Kärsin ms-taudin aiheuttamasta fatiikista ja herääminen on minulle hyvin vaikeaa, samoin hereillä pysyminen. Suurimmat ongelmat kohdistuvat kuitenkin aamuun ja siihen heräämiseen. Kesäaikaan siirtyminen on tästä syystä minulle erittäin vaikeaa.

Työnantajan kanssa olen onneksi saanut sovittua että voin tulla töihin kun jaksan. Hyvänä päivänä ehdin töihin kymmeneksi, mutta usein en edes herää ennen kymmentä.

Teen töitä vain 4 tuntia päivässä, enempään en pysty. Enkä todellakaan kaipaa mitään ylimääräistä lisähaittaa kellojensiirtelyiden kanssa.

Olen osatyökyvyttömyyseläkkeellä tämän vaivan takia.

Vierailija
7/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä viestin 5 kirjoittaja, allekirjoitin tuon kansalaisaloitteen. Minäkin kärsin sydänvaivoista ja kyllä on tuskaa tämä kesäaika. Voi olla terveydellisiä tai taloudellisia ongelmia, ja SIITÄ HUOLIMATTA VOI VASTUSTAA KESÄAIKAAN SIIRTYMISTÄ. Haen sairauslomaa aina tähän aikaan, ja sitä kirjoitetaan. 

Vierailija
8/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn allekirjoittamassa. Minun piti perua kaikki tälle viikolle suunnittelemani menot sillä vuorokausirytmini meni taas ihan sekaisin. Olen väsynyt ja kiukkuinen kun joudun heräämään väärään aikaan. 

Ja kyllä vaan minulla on muitakin ongelmia mutta yöunen laatu ja vähyys ei ole mikään vähäinen ongelma sekään. En oikein koko kesäaikana totu heräämään tuntia aikaisemmin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän