Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummaa joidenkin harmaiden hiusten juuressa?

Vierailija
28.03.2017 |

Oon 35 ja mulla on alkanut pukata enenevässä määrin harmaita hiuksia. Oma hiusten väri on tumma enkä ole muutamaan vuoteen värjännyt hiuksia. En ymmärrä, miten jotkut harmaista/valkoisista hiuksista saattaa olla juuresta tummia? Joissain on vain puoli senttiä tummaa, joissain muutama sentti. Useimmat harmaat on kuitenkin juuresta asti harmaita.

Onkohan tämä jotain puutosta vain, joka alkaa joissain kohdin korjaantua vai alanko pikkuhiljaa oikeasti harmaantua kokonaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 ja tumma. Minulla ilmestynyt kärjistä harmaita karvoja, mutta tyvestä normaaleja tummia eli karvoitukseni on luovuttamaisillaan, mutta vielä sinnittelee. Oon liian nuori tähän

Vierailija
2/3 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alat harmaantua, ei sille mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaista jo iän puolestakin harmaata raidoitusta lähinnä etuhiuksissa. Muistan kun syksyllä satuin kaupassa katsomaan peiliin, niin näytti aika valkoiselta koko pehko, mutta nyt hämmästelen, että on taas aika vähän niitä harmaita.

Voihan olla, että välillä puskee ihan tummaa mutta hauraampaa hiusta, josta varsinkin latvat  sitten haurastuu harmaiksi.  Tai sitten ne vaaleat hiukset välillä tippuvat pois tai katkeilevat.

Priorinia olen syönyt hiusten ikäharvenemisen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme