Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen pitää lapsensa kuvaa profiilikuvanaan??

Vierailija
28.03.2017 |

Siis miksi? En ymmärrä näitä ihmisiä, joilla on facebookissa profiilikuvassa pelkästään lapsensa kuvia. Eikö heillä ole enää omaa identiteettiä ja elävät vain lapsiaan varten? Vai ovat vain ylpeitä saavutuksistaan? Missä lasten tietosuoja??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin yhdellä fb-kirppiksellä naista, jonka profiilikuvana on alaston, potalla istuva lapsi.

Mä en kyllä muutenkaan ymmärrä näitä alastonkuvien postaamista facebookkiin, mutta vielä vähemmän kun puhutaan lapsista.

Vierailija
2/4 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku retardi joka haluaa suojella omaa yksityisyyttään lapsensa kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit joilla on loppunut oma elämä lapsen saannin jälkeen. Itselle ei kuulu enään mitään, mutta pikku hössykkä laittoi itse lusikan suuhun ja sanoi hassusti. Ja jos ei ole lapsia, kuvat on sitten kissasta tai koirasta.

Vierailija
4/4 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi? En ymmärrä näitä ihmisiä, joilla on facebookissa profiilikuvassa pelkästään lapsensa kuvia. Eikö heillä ole enää omaa identiteettiä ja elävät vain lapsiaan varten? Vai ovat vain ylpeitä saavutuksistaan? Missä lasten tietosuoja??

👎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä