Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä on näkynyt noin rv 6 tienoilla ultrassa?

Vierailija
28.03.2017 |

Onko huono merkki, jos ei näy edes ruskuaispussia alkiosta puhumattakaan? Voiko ovulaatio tapahtua paljonkin myöhemmin, vaikka olisi ollut vahvat ovulaatio oireet normaaliin aikaan?
Kokemuksia kaipailen..odottavan aika on pitkä seuraavaan ultraan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ultrattu noin aikaisin.

Vierailija
2/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mulla on syy miksi piti varmistaa raskaus näin aikaisin. Muuten ei tietenkään kannata näin aikaisin mennä.

Mutta jos löytyy joku jolla tehty varhaisraskauden ultra noin rv 5-6+3, niin olisi kiva jos kertoisitte mitä on näkynyt tai ollut näkymättä? Ja onko tilanne edennyt mihin suuntaan myöhemmi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mulla on kohtu niin paljon eteenpäin kallellaan, että siitä ei saa mitään kuvaa vielä tuolla viikolla. rv7+ alkaa sitten jo jotain näkyäkin, se maapahkinä, millä on syke.

Vierailija
4/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näkynyt mitään rvk 6 vaikka hcg oli korkea ja sen vuoksi olis pitänyt näkyä. Epäiltiin kohdun ulkoista. Otettiin vkon päästä kontrolli ja ruskuispussi näkyi. Nyt tuo ruskuispussi roikkuu tissillä ☺️

Vierailija
5/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskuaispussi siis 😂

Vierailija
6/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tiedetty millä viikoilla olimme joten kävimme yksityisellä ultraamassa. Selvisi että viikkoja oli silloin rv6+6, näkyi jonkinlainen alkio, ruskuaispussi ja jopa sydämen sykekkeenkin näimme. :)

Vierailija
7/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kgk kirjoitti:

Mulla ei näkynyt mitään rvk 6 vaikka hcg oli korkea ja sen vuoksi olis pitänyt näkyä. Epäiltiin kohdun ulkoista. Otettiin vkon päästä kontrolli ja ruskuispussi näkyi. Nyt tuo ruskuispussi roikkuu tissillä ☺️

Näkyikö kuitenkin se raskauspussi, jonka sisään alkio ja ruskuaispussi kehittyvät? Oliko ovulaatio tiedossa myös tarkasti?

Mulla siis ovulaation mukaan olisi 6+ reilusti, mutta näkyi vain raskauspussi ja ehkä joku pieni piste, josta mahdollisesti kehittyisi ruskuaispussi ja alkio myöhemmin.... Mutta käsittääkseni tuossa vaiheessa yleensä pitäisi jo näkyä ainakin se ruskuaispussi?