Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomen seuraava hallituspohja Sdp+Vihr+Vas+Kesk?

Vierailija
27.03.2017 |

Jotenkin en usko että keskustaa moni haluaisi enää nähdä seuraavassa hallituksess, mutta ei tuota hallituspohjaa muutenkaan järkevästi enemmistöhallitukseksi täydentää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon puolesta minäkin löisin roponi vetoa.

Ei taida kyllä tuokaan hallitus lyhentää työpäivää 6-tuntiseksi, pistää valtiontaloutta kuntoon, alentaa työttömyyttä ja lisätä palveluita ja sosiaalisia tulonsiirtoja. Ei, vaikka punahattarassa niin uskotaan ja toivotaan.

Vierailija
2/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kok+RKP+KD+Vihr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ei kyllä lähde hallituksesta koskaan, ikävä kyllä. Vas-vihr-sdp olisi hyvä.

Vierailija
4/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon että olisi. Sitten loppuisi se loputon mussutus ja valitus. Saisivat ihan itse kokeilla ettei se pavreluiden ylläpito taida sittenkään onnistua kun rahaa ei vain ole.

Vierailija
5/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, kokoomus siellä pyörii jatkossakin. Keskusta tippuu, koska sipilä.

Porvarit ne vaan porskuttaa, koska köyhäkin haluaa kuvitella olevansa rikas.

Vierailija
6/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus voittaa seuraavat vaalit. Valitsee mukaan ainakin Persut.. Ehkä myös sdp

Vierailija
7/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ei kyllä lähde hallituksesta koskaan, ikävä kyllä. Vas-vihr-sdp olisi hyvä.

Tällä kokoonpanolla ainakin rahaa virtaisi seinästä joka asiaan.

Vierailija
8/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes valtio ei saa enää velkaa. Siitähän se riemu alkaa.

Itse kysymykseen, veikkaan SDP+Vasemmistoliitto+Vihreät ja mukaan kenties RKP, jos paikat eivät riitä. RKP lähtee mihin vain kunhan saa pitää pakkoruotsin. Valitettavasti näin.

Vierailija
9/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on sdp keskusta. Vassarit ei todellakaan sinne kuulu. Punamultaa pukkaa.

Vierailija
10/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes valtio ei saa enää velkaa. Siitähän se riemu alkaa.

Itse kysymykseen, veikkaan SDP+Vasemmistoliitto+Vihreät ja mukaan kenties RKP, jos paikat eivät riitä. RKP lähtee mihin vain kunhan saa pitää pakkoruotsin. Valitettavasti näin.

Kahdeksassa vuodessa ts. ajallisesti parin hallituskauden aikana valtio on pistänyt haisemaan melkein 50 miljardia velkaeuroa, verotulojen LISÄKSI. Edellä mainitulla hallituskokoonpanolla veikkaan ja pelkään että tahti ei ainakaan hidastu?

http://www.valtionvelka.fi/fi-FI/Tilastot/Valtionvelka/Valtionvelka_ja_…

Vierailija
11/11 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepun kannatushan ei koskaan vähene, siellä maalla ja maalta muuttaneilla on niin suuri äänestysinto, että saavat aina suurta kannatusta.

Luulen että vasemmisto tulee vähän lisäämään paikkojaan, mutta kyllähän nyt realismikin alkaa nostaa kansassa päätään, ja ymmärretään että velaksi ei iän kaiken voida elää. Toki olisi ihanaa jos kaikille jaettaisiin rahaa ylen määrin ja mieluiten niin, että ei tarvitsisi kenenkään käydä töissä kuin korkeintaan pari tuntia, jos sattuu olemaan mukava ja innovatiivinen työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän