Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaverit tietää aina miten pitää olla ja mä olen tyhmä heidän mielestä.

Vierailija
25.03.2017 |

Viisi vuotta sitten ne kuunteli Mumford and Sonsia ja First Aid Kittiä. Mä aloin kuunnella niitä myös

Kolme vuotta sitten ne kuunteli Icona Poppiii ja meni Ruosrockkiin.

Nyt ne kuuntelee vanhaa Bowieta ja italo nu-discoa. Mä kuuntelen edelleen mitä ne kuunteli kolme vuotta sitten.

Niiden vaatteet ja mitä ne lukee on aina jotain ihan outoa. Ne tietää mitä tapahtuu maailmalla. Mä alan tuntee et mun paikka ei ole heidän kanssa eliittikoulussa vaan lähiön kiskalla. Siellä tunnetaan suomiräppärit.

Mun kaverit lukee jotain ihme lehtiä niinkuin Monocle. Niiden vaatteet on ihan toista luokkaa kun mun.

Mä niin haluan olla niinkuin ne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla ihminen joka pitää kaltaisiasi ihmisiä tyhminä?

Vierailija
2/3 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa mua / ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli Koulus kavereit jotka määritti suunnan mulle, mitkä vaatteeet ok, mitä musiikkia kuunnella, mitä elokuvia katsoa. Mun mielipiteet oli niiden mielestä vanhanaikaisia. Myöhemmin olen tajunnut että ne oli muka-kavereita. Kouluajan jälkeen en ole ollut missään tekemisissä niiden kanssa ja hyvä niin. Parempia kavereita on löytynyt vaikka kuinka. Ihmettelen miksen jättänyt tätä itselleni pahaatekevää seuraa, mutta pienessä koulussa se ei oo ihan helppoa, siis löytää uutta kaveripiiriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan