Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö perheystäviksi sellaiset miehesi kaverit, jotka ovat käyneet maksullisissa?

Vierailija
25.03.2017 |

Kutsut(te)ko heitä yhteisiin illanviettoihin ja juhliin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole niitä aiheesta tullut haastatelleeksi. 

Vierailija
2/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, mitähän se kellekään muulle kuuluu jos joku on käynyt maksullisissa. En ala kyselemään kenenkään seksuaalista historiaa päättääkseni ketä meille saa tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mutta mies väkisin pyytää tuota yhtä kylään aina. Enkä voi edes vittuilla kun mies luottamuksellisesti kertoi asiasta minulle. Olen ihan sataprosenttisesti varma että se päivä tulee vielä vastaan että houkuttelee miestänikin huoriin.

Vierailija
4/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käynti on ihan laillista touhua. Miksi siis siitä vouhkataan niin hirveästi?

Vierailija
5/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako sinua, että houkuttelee miehesikin, jos pihtaat vai onko pelkkä moraalinen ongelma?

Vierailija
6/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä lähtisi aloittajan kaltainen lehmä vaihtoon, välittömästi.

Vierailija
7/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mulle kuuluu? Eli ovat tervetulleita.

Vierailija
8/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole moista galluppia tullut pidettyä, ei siihen nähden muitakaan, joko viihdytään yhdessä tai ei viihdytä, kyllä se ilman galluppeja ajan kanssa selviää.

Vierailija
9/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kutsuisi enkä ottaisi miestä, joka hengaisi sellaisten kanssa jotka käyvät maksullisissa...

Vierailija
10/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö kaikilta tutuiltasi (naisilta ja miehiltä) että onko ne käyneet maksullisissa vai mistä tiedät että joku on käynyt maksullisissa?????????????????????????????????????????????????????????????????

Vierailija
11/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mutta mies väkisin pyytää tuota yhtä kylään aina. Enkä voi edes vittuilla kun mies luottamuksellisesti kertoi asiasta minulle. Olen ihan sataprosenttisesti varma että se päivä tulee vielä vastaan että houkuttelee miestänikin huoriin.

Kuule se päivä on jo tullut aikoja sitten.

Vierailija
12/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö kaikilta tutuiltasi (naisilta ja miehiltä) että onko ne käyneet maksullisissa vai mistä tiedät että joku on käynyt maksullisissa?????????????????????????????????????????????????????????????????

Jos mies matkustelee lomillaan aina Thaimaahan, niin selvähän se on että käy siellä naisissa.

Vierailija
13/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan olla niin että nää moralisoivat naiset hyväksyis sen seksiä myyvän kaverinsa mennen tullen ja puhun nyt sellaisesta suomalaisesta naisesta, joka rahoittaa kenties opiskelunsa tai kalliin elämäntyylinsä sillä. Mutta miehen seksin osto on hirveä hyi hyi. Aika kaksinaismoralistista tekopyhää skeidaa.

Vierailija
14/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei naimisissa olevat kaverit kutsu juhliin, joissa heidän vaimonsa on paikalla. Poikien reissuun olen aina tervetullut.

T. vanhapoika.

Vierailija
15/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisähuomautuksena sanottakoon, että en ole ikinä käynyt maksullisissa.

T. vanhapoika