Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rouvat? Kaksi sormusta päällekkäin, jääkö iho ikävästi sinne väliin

Vierailija
25.03.2017 |

Vai riippuuko sormuksen mallista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt. Juotatin kuitenkin sormukset yhteen,niin pysyvät aina yhdessä.

Vierailija
2/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää, vaikka eivät tiiviisti yhteen istukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää. Pidän hautumisen takia välillä öisin toista oikeassa kädessä.

Vierailija
4/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme eikä oo koskaan jäänyt!

Vierailija
5/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää. Mutta sen jälkeen kun aloin käyttää käsienpesussa saippuaa, sain sormusten alle ihottumaa. Saippuajäämiä jäi ilmeisesti sormusten alle ja se ärsytti ihoa. Nykyään käytän siksi saippuaa harvemmin (lähinnä vain kotona ilman sormuksia) enkä kotona nuku sormusten kanssa. Iho voi taas hyvin.

Vierailija
6/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää, niin sulla on liian pienet sormukset.

Vierailija
7/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää. Mutta sen jälkeen kun aloin käyttää käsienpesussa saippuaa, sain sormusten alle ihottumaa. Saippuajäämiä jäi ilmeisesti sormusten alle ja se ärsytti ihoa. Nykyään käytän siksi saippuaa harvemmin (lähinnä vain kotona ilman sormuksia) enkä kotona nuku sormusten kanssa. Iho voi taas hyvin.

Et käytä saippuaa käsienpesussa? Anteeks mitä?! :x

Vierailija
8/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun täytyy edelleen käyttää saippuaa käsien pesemisessä.

Minä huuhdon aina sormusten alta käsiä pestessä. Ei tuu ihottumaa, vaikka nuorena käsi-ihottuma oli mulla vuosia.

Vierailija
9/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis olen vähentänyt saippuan käyttöä. Pesen kädet saippualla, kun tulen kotiin. Sitä ennen otan sormukset pois. Muutoin pesen kädet lämpimällä vedellä.

Vierailija
10/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun täytyy edelleen käyttää saippuaa käsien pesemisessä.

Minä huuhdon aina sormusten alta käsiä pestessä. Ei tuu ihottumaa, vaikka nuorena käsi-ihottuma oli mulla vuosia.

Miten niin täytyy? Mun puolesta sä saat käyttää saippuaa ihan niin paljon kuin haluat, mutta älähän määräile minun saippuan käyttöäni. :D Tiedoksi että ennen en käyttänyt saippuaa juuri ollenkaan. Silloin kun aloin käyttää sitä enemmän, sain ihottumaa sormusten alle. Käytännössä pitäisi aina ottaa sormukset pois ja laittaa ne takaisin. Eikä liika saippuan käyttö tee iholle hyvää. Mitään kädidesejä en ole ikinä käyttänyt. Ei ole allergioita, sairauksia, ja flunssaakin hyvin harvoin.

Vierailija
11/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys. Jos sileä sormus jossa törröttää kivi, meneekö se kivi aina kämmenpuolelle?

Vihkisormus mulla jo on mutta oon jäänyt ilman kihlasormusta ja haluaisin kuitenkin ehkä kaksi sormusta, vihkisormuksessa timanttirivi ja se on ainakin aina ihan mitenpäin sattuu sormessa, saa käännellä timanttirivin kämmenen puolelta takaisin oikealle paikalleen.

Ap

Vierailija
12/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymys. Jos sileä sormus jossa törröttää kivi, meneekö se kivi aina kämmenpuolelle?

Vihkisormus mulla jo on mutta oon jäänyt ilman kihlasormusta ja haluaisin kuitenkin ehkä kaksi sormusta, vihkisormuksessa timanttirivi ja se on ainakin aina ihan mitenpäin sattuu sormessa, saa käännellä timanttirivin kämmenen puolelta takaisin oikealle paikalleen.

Ap

Jos sormus ei pysy oikein päin sormessa, se on liian suuri.

Vierailija
13/13 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi juottaa yhteen. Kultaseppä osaa tehdä kauniin liitoksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme