Oletko koskaan harrastanut seksiä selvinpäin tuntemattoman ihmisen kanssa?
Kommentit (15)
kyllä, kun olen rahaa tienaaassa. asiakkaat eivät välttämättä pitäisi siitä, että olen humalassa.
Kerran. Sovin Tinderissä seksitreffit. Juotiin kaffet puistossa ja mentiin sisälle puuhiin. Joskus olen lähtenyt baarista parin kaljan jälkeen samoihin hommiin, mutta se on siinä ja siinä, lasketaanko niitä kertoja tässä mukaan.
En. Enkä kännissä. Enkä tutunkaan ihmisen kanssa. Enkä muunkaan eläimen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Sovin Tinderissä seksitreffit. Juotiin kaffet puistossa ja mentiin sisälle puuhiin. Joskus olen lähtenyt baarista parin kaljan jälkeen samoihin hommiin, mutta se on siinä ja siinä, lasketaanko niitä kertoja tässä mukaan.
Seksistäkö ei tullut mitään sen baariseuran kanssa?
Olen. Tindertreffeiltä olen lähtenyt panemaan. Joskus olen juonut yhden tai kaksi.
Ja tosiaan ei näitä kertoja ole kuin 3. Ei se kovin helmee hommaa loppujen lopuksi ole.
Selvinpäin en kertaakaan, kännissä valitettavasti liiankin monta kertaa.
Olen, 3 Tindermimmiä. Yhden kanssa, about 5min siitä kun astui mun ovesta sisään, meidän vaatteet oli lattialla.
Ei sillä tavalla kaduta, mutta jälkikäteen ajateltuna, olisi voinut jäädä väliin
M34
Johanna (the hiihtäjä'lupaus')ko se täällä kyselee? Sun 'salaiset' touhut kyllä tiedetään kylillä :D nimim. herkku.net
No en todellakaan.