Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustamaalaaminen työpaikalla

duunissa
25.03.2017 |

Työpaikallani on korkeassa asemassa oleva henkilö, joka on alkanut mustamaalaamaan toista henkilöä, joka on sairaslomalla. Mustamaalaaja kyseenalaistaa tämän henkilön osaamista ja tapoja tehdä työtä. Mustamaalaaja keräilee taakseen tukijoukkoa, painostaa muita tekemään asioita hänen näkemyksensä mukaan ja kertoo muille, että tämän toisen henkilön tapa tehdä työtä on väärä ja hänen on oikea. Mustamaalattu on erittäin kokenut ja hyvä työssään. Jotkut ovat menneet mustamaalaajan mukaan ja uskovat häntä. Näen tämän alkavana työpaikkakiusaamisena. Itse olen sivullinen, näen ilmiön ja paljon asioita, en haluaisi olla hiljainen hyväksyjä. Esimiehelle on kerran asiasta maininnut. Ei tulosta. Mitä te tekisitte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Itsellä samankaltainen tilanne nyt työpaikalla ja minua itseä on siis mustamaalattu ja työkavereita on käännytetty minua vastaan ja kuulin juttua että tää isoin kiusaaja on selkäni takana osaamistani ja nuorta ikääni väheksynyt muille.

Tälle en ole saanut vahvistusta mutta vaikuttaa siltä että minusta on maalattu hyväksikäyttäjä ja sosiopaatti työpaikalla, koska yksi vastakkaista sukupuolta edustava työkaveri on minulle läheinen ystävä ja koska olen kihloissa porukka valheellisesti on levitellyt juoruja että mulla ja tällä työkaverilla on joku suhde. Ja se ei pidä paikkaansa. Nyt koko asia on laajentunut niin että ihmiset pitävät minua yleisesti pettäjänä ja että hypin kukasta kukkaan puolisoni selän takana. Tosiasiassa olen puolisoni kanssa ollut kohta 10 vuotta ja olemme onnellisia yhdessä eikä mitään syrjähyppyjä ole kummallakaan ollut. Ja tämä on ainoa kumppani jonka kanssa olen ikinä ollut joten tuntuu todella pahalta että minusta uskotaan ihan päinvastaista kuin mitä olen.

Kuten AP jo kyseli, mitä tällaisessa tilanteessa voi ja uskaltaa tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla