Ohut ja halpa naamarasva alle kympillä?
Pitäisi saada oikeasti hyvin imeytyvä ja hajusteeton naamarasva halvalla, alle kympillä. Melkein kaikki rasvat tuntuvat jäävän kuumottavaksi kelmuksi poskille. Otsalla ja siinä T-alueella ongelmaa ei ole, mutta poskissa rasva tuntuu heti kun hikoilee yms. Hajusteeton siksi, että nenäni on todella herkkä, haistan kaikkea vähän liiankin herkästi...
Kommentit (22)
Lidlin päivävoiteet tai L300 marketista.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin cien kasvovoiteet
Siis yven, lidlistä cien
Mulla ollut erisania, mutta nihkee kokemus ollut ;(
Ne Lidlin rasvathan haisee ihan kamalasti. Löytyykö sieltä tosiaan hajusteeton?
Humektan, apteekista. Imeytyy nopeasti, mutta kosteuttaa hyvin.
Emännän kasvovoide tms. Hintaa joku 5e, en muista onko hajusteeton.
Apeteekin perusvoide. Tuo em. Aco voi olla hyvä. Vihreä aqualan?
Markettituotteista Nivean tuotteet on hyviä. Mieto haju, taatusti tutkittuja - ja vuosikymmeniä hyviksi havaittuja. Mä olen aina käyttänyt Niveaa, ei ongelmaa.
Olen käyttänyt kalliita merkkituotteita. Silti aina vaan palaan Niveaan.
XyliDerm apteekista. Maksaa n. 11 €, mutta riittää pariksi kuukaudeksi jos aamuin illoin käyttää. Hajuton geeli, joka sopii meikin alle jopa minulle (rasvoittuva, pintakuiva, hyvin herkkä iho).
Pirkka argan. Maksaa noin 5.5 euroa. Kätevä pumppupullo ja helppo ottaa mukaan matkalle.
Ceridal Lipolotion - maksaa vajaa 7€ apteekissa.
Hieron aamuisin poikaystäväni spermat naamaan ja rinnoille. Iho pysy kimmoisena.
Ludlin voiteet on testivoittajia!
Sokoksella myydään ihania organic-tuotteita ja ne on tosi halpoja
Joku täällä ehdottikin jo Humektania, ääni sille!
HTH! Ei valitettavasti saa enää suomesta marketeista mutta nettikauppa on toiminut hyvin :)
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Vartalonhoito/Vartal…
Erisan. Saa ihan ruokakaupoista ja alle kympillä. Ostin juuri uuden, ravitseva rasva kuivalle ja herkälle iholle, maksoi jonkun seitsemän euroa.