Kylppärissä lemahti oksennuksen haju kun mies nousi pytyltä
Olin itse vieressä suihkussa. Vatsatauti ollut reilu viikko sitten. Pönttöä haisteltiin eikä mielestäni haissut, lemahdus tuli vasta kun mies nousi pytyltä, ei ollut edes vetänyt vielä. Mistä se voi tulla? Pesin pytyn että toivottavasti lähti pois nyt kuitenkin. Voiko nouseminen saada jonkun paineen aikaan että putkistoista tuli haju? Tuota vessaa käytetään tosi harvoin
Kommentit (7)
En käsitä miksi kukaan tuntee tarvetta kertoilla elämästään tällaisia asioita täällä....oikeat kaverit puuttuvat kokonaan?
Mukava harrastus: yhdessä haistellaan Wc-pönttöä.
Hyi helvetti, sä olet suihkussa kun toinen istuu paskalla siinä vieressä. Ja sitten haistelette pönttöä yhdessä. Nyt mua alkoi oksettaa.
Kaikki, siis AIVAN KAIKKI miehet istuu pöntöllä vain silloin kun ovat paskalla. Nih
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi kukaan tuntee tarvetta kertoilla elämästään tällaisia asioita täällä....oikeat kaverit puuttuvat kokonaan?
Minä en kyllä halua että kaverit rupeais mull avautumaan oksennuksen hajuisista vessanpöntöistään 😃.
Mies käy paskalla, kun sinä olet vieressä suihkussa? Sitten haistelette yhdessä pönttöä...
Keksikää jokin yhteinen mukavampi harrastus!