Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÖRKEÄÄ! Leafin " kuluttajapalaute" on maksullinen asiakkaalle!

Vierailija
21.03.2006 |

Ensin myyvät paskaa kamaa ja sitten kun pitää palauttaa niin kuluttaja maksaa vielä postimaksutkin!

Taitaa tästä lähtien Leafin kamat jäädä ostamatta!

Perhana!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leafin sivuilla on osoite mihin palauttaa. Mies kävi tänään postissa (sanoin sille että pitäisi olla maksullinen asiakaspalaute). Yllätys, yllätys ei ollutkaan. Leafilla ei ole sopimusta postin kanssa joten me jouduimme postarit maksamaan.

Minäkin oletin että olisi maksutonta mutta ei ollut.

Näin siinä käy kun " tehostetaan" ja ajetaan vielä suomalaisia tehtaita kiinni.

ap

Vierailija
2/6 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin yhden piltin purkin asiakaspalveluun. Mun piti siitä maksaa itse postikulut myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksanut mitään ja korvasivat ruhtinaallisesti.

Siinä hyvää asiakaspalvelua sanon minä.

ap

Vierailija
4/6 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sen purkin sinne kun ei kansi lähtenyt auki vaikka ilma meni sisään. Yritettiin vaikka millä tavalla saada auki. Ne korvas 5e joka ei riittänyt postikuluihin ja voivottelu kirjeen kera :(

Vierailija
5/6 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taannoin pistin tuplasta palautetta kun siitä löytyi pähkinän kuorta enkä kyllä maksanut mitään postareita ja hyvityksenä tuli vaikka mitä karkkeja tilalle.

Vierailija
6/6 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain postissa paketin hyvitykseksi. Kuvailin vian, kirjoittelin kääreestä valmistuskoodit, parasta ennen päiväyksen ja mistä kyseisen tuotteen ostin. Sähköpostiini ei vastattu (kysyin mm. pitäisikö viallinen tuote lähettää heille), joten paketti tuli yllätyksenä. Näin olen toiminut useamminkin. Jotkut pyytävät saada nähdä tuotteen, toiset ovat tietoisia valmistus tms. virheestä ja lähettävät hyvityksen tai pahoittelevan vastauksen sähköpostiin.