Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöriikö elämäsi pohjimmiltaan ruuan ja syömisen ympärillä? Kaloreiden kyttäys ym.

Vierailija
23.03.2017 |

Stressaatko alitajuisesti tai ihan tietoisesti lähes koko ajan ruuasta ja syömisestä? "Jos syön nyt tämän verran tätä ja tuota, en voi syödä sitten enää sitä ja tätä", "Paljonkohan voin vielä tänään syödä?", "Syön nyt tätä kurkkua ja broileria, koska tämä laihduttaa", "Söin viikonloppuna suklaata ja jätskin, nyt tuntuu ihan vitun epäonnistuneelta, täytyisi syödä vaan vähärasvaisesti ja paljon kasviksia". Syötkö joka päivä ihan tavallista ruokaa? Sellaista mikä ei ole erityisen hyvää, vaan ihan maistuvaa? Syötkö yleisen terveyskäsityksen mukaan ruisleipää, margariinia, rasvatonta maitoa, vähärasvaista lihaa, paljon kasviksia ja hedelmiä, hieman pastaa ja perunaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mielessä. Pyörii kuitenkin niin, että joka päivä pitää miettiä mitä ruoka-aineita ostan kaupasta, mitä ruokaa laitetaan minäkin päivänä ja kuinka monelle. Viikonlopuksi pitää miettiä arkiruokaa parempaa ruokaa. Joten kyllä se elämä jossain määrin pyörii ruuan ympärillä.

Vierailija
2/3 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaloreita tarvitse kytätä kuin aluksi, sitten se on jo automaattista. Tietyillä tyypeillä vain usein on tuollainen käsitys siitä kalorien laskemisesta, kun suhtautuvat itse niin epäterveellisesti siihen syömiseen. Eli toisessa päässä on se "kalorien kyttäys" ja toisessa päässä se "intuitiivinen" vedin kaksi täytekakkua -mässäily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää enkä laske kaloreita. Syön 99 % hyvin terveellisesti ja monipuolisesti, harvoin syön mitään, mistä edes tulisi mieleen tuntea huonoa omaatuntoa. Ei mulla ole mielitekoja sokeriseen tai ravintoköyhään ruokaan, joten ei mun tarvitse miettiä jatkuvasti mitä syön. Kun syö aina hyvin, ei tarvitse pohtia. Harrastan myös urheilua enkä ole ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi