Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 46 vuotias lapseton, yksin elävä nainen perähikiältä. Yli 70 vuotiaat olettavat lähes poikkeuksetta, että...

Vierailija
23.03.2017 |

...Asun vielä vanhempieni kanssa "lapsuuden korissani". Olen asiakaspalvelussa töissä, ja pienellä paikkakunnalla kun ainakin tuon ikäiset tuntevat kaikki toisensa, niin viikoittain törmään tämän tyyppisiin lauseisiin; "Vanhempiesi kun ei ole tarvinnut luovuttaa sua miehelään, niin ovathan sitten saaneet pitää sut kotona apunaan." "No, sinä hoidat sitten teilä kaikki asiat ja siivoat, niin ei vanhempiesi enään tarvi. Sano terveisiä, ja pyydä vaikka soittamaan heti kun pääset töistä". Tässä muutama esimerkki. Kun olen korjannut asian, ja sanonut, että en asu koko paikkakunnalla, ja näen vanhempiani tosiasiassa varsin harvoin. Niin saan osakseni epäuskoisia, halveksivia, ja jopa vastaanväittäviä kommentteja. Näinkö asiat olivat vielä muutama vuosikymmen sitten, että naimaton nainen jäi vnhempiensa kotiin asumaan?? ...ei hyvää päivää....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se aina menee. Kaikki muut tietävät asiasi, mutta sinä itse olet niistä täysin tietämätön. Lisäksi saat kuulla joka käänteessä todella tehokkaat neuvot siihen, kuinka sinun tulisi jatkossa toimia. Huomaa aina, että ne on todella tarkkaan mietittyjä, eli on nähty huikeasti vaivaa jonkun elämän eteen :D

Toivotat vaan hyvää päivänjatkoa, ja porhallat ohi. Maailmassa kun tyhmiä riittää, ei kannata aikaansa tuhlata. Jotain jännää voi toki aina heittää mennessään syötiksi, niin jatkavat puintiaan. Täytyy se elämä heilläkin olla, vaikkakin muilta lainattu.

Vierailija
2/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän säälittävää että on tuossa iässä naimaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on vähän yli 70 ja helkkarin vaikea kuvitella hänen ikäistensä ajattelevan vielä tuohon malliin. Ennemmin +80 vuotiailla ymmärtäisin tollasen ajattelumallin. Johtuneeko isäni kohdalla sitten, että lisäänty vielä yli nelikymppisenä, ja lastensa kasvaessa joutu omaksuun vähän päivitetyn ajattelutavan.

Vierailija
4/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis asu enääN lapsuuden korissasi? :D

Vierailija
5/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Miksi joku asuisi enääN tuossa iässä lapsuuden korissa? Aikuisen kori on kivampi.

Vierailija
6/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Miksi joku asuisi enääN tuossa iässä lapsuuden korissa? Aikuisen kori on kivampi.

Itse asun koirankorissa.

Vierailija
7/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös naimaton 55v. Asun onneksi Hgissä, täällä ei tollaisiin oletuksiin törmää kun on väkeä tarpeeksi mistä valita seuransa. Edesmenneet vanhempani eivät myöskään edellyttäneet, että olisin heidän asioidensa hoitaja. Vietin kyllä paljon aikaa heidän kanssaan viimeisinä vuosina.

Vierailija
8/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina jaksan ihmetellä näitä kielioppinatseja? Saatteko te orgasmin joka kerta, kun pääsette korjaamaan typon, murteellisuuden tai pilkkuvirheen???

Vierailija
9/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on monien murteiden maa. Vai pitäiskö sanoa, murtehihen.... niin ku meilläpäin.

Vierailija
10/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina jaksan ihmetellä näitä kielioppinatseja? Saatteko te orgasmin joka kerta, kun pääsette korjaamaan typon, murteellisuuden tai pilkkuvirheen???

Ne on niitä tyyppejä, joilla ei koskaan ole mitään sanottavaa aiheeseen, on vaan kiva päästä pätemään ja puuttumaan epäolennaisuuksiin. Keskustelua he eivät ainakaan edistä.

En jaksa niitä enääN.   :)

Vierailija
11/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa murteeseen puututtu, sehän oli sitaattikin, vaan kirjoitusvirheeseen.

Vierailija
12/12 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään surkeempaa kuin yksin asuva vanha lesbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme