Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua naimisiin

Tellu
19.03.2017 |

Minä olen ollut avomieheni kanssa yhdessä 10vuotta.Ensimmäinen lapsemme 7 v.Oletin että mieheni kosii mutta kun ei niin aloin ottamaan asian puheeksi ja minä kosin mutta sain rukkaset.Ei koskaan kuulemma halua eikä ainakaan minun kanssani.Suhde on ollut ailahteleva ja toisinaan olen tuntenut rakkauttakin kun hän sitä joskus vakuuttelee.Toinen lapsemme on 5 vuotta.Muutaman kerran olen taas ottanut esille avioliiton.Pari vuotta sitten oli valmis siihen kunnes muutti mielensä.Nyt sama juttu,hääpäiväkin jo päätettiin mutta mies päättikin että harkitsee pari vuotta ja ehkä 10 vuoden päästä voi mennä.Meillä on ikäeroa 26vuotta joten mies on huomattavasti vanhempi minua.Hän on myös sairas ja minä myös omaishoitaja.Edes lasten takia hän ei huoli minua,muuten kyllä olemme löheisiä ja seksi on ollut hyvää.Nyt viimeaikoina alkanut tuntua etten halua kontaktia.Avioliitto olisi sinetti meidän suhteelle ja koen sen tärkeäksi.Onko mitään järkeä jatkaa suhdetta jossa minua nöyryytetään näin ja olen palvelija?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole japanilainen.

Vierailija
2/2 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla