Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takaisin lihansyöjäksi

Vierailija
19.03.2017 |

Olen siis kasvissyöjä, ollut jo viisi vuotta. Olen nyt itse 17. Nuorempana kasvisruoka oksetti minua ja en pitänyt sen suutuntumasta ollenkaan. ( kyllä, tiedän miten nirsolta ja typerältä kuulostaa )
Mutta nyt haluaisin takaisin sekasyöjäksi.
Suurimpana syynä armeijan lähtö ensi vuonna. Tiedän että intissä on mahdollista syödä kasvisruokaa, (?) mutta en tiedä jaksanko kasvisruoalla. Olen toki tähän mennessä jaksanut, mutta armeija poikkeaa huomattavasti jokapäiväisestä elämästä.
Eli onko joku siirtynyt kasvisruokailijasta sekasyöjään, ja jos on, niin miten?? Apua, vinkkejä ja asiallisia kommentteja kaivattaisiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ois helpointa lähteä totuttelemaan kalalla ja vaalealla lihalla.

Vierailija
2/4 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvisruualla jaksaa hyvin jos kokit ja keittäjät tietää mitä tekee. Muistaisin lukeneeni jostain että taso on ollut ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin armeijassa saa vetää sitä ruokaa niin paljon kuin jaksaa, itse lihoin n.10kg 6kk armeijassa, joten tuskin mitään ongelmaa kasvisruuassa tulee jaksamisen kanssa.

Vierailija
4/4 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kasvisruualla jaksaa hyvin jos kokit ja keittäjät tietää mitä tekee. Muistaisin lukeneeni jostain että taso on ollut ihan hyvä.

Kasarmilla joo taso oli ihan hyvä, mutta leireillä sitten mentiinkin perunan ja näkkärin voimalla. Ja siellä sitä energiaa eniten tarvitsee.