Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tullissa näin tänään venäläisen äidin puoliksi suomalaisen pikkulapsensa kanssa. Tulin todella surulliseksi, kun...

Vierailija
19.03.2017 |

Äiti oli todella lihava. Pikkutyttönsä kanssa puhuivat suomea. Tyttö, noin 7-8v, mässäsi isosta pringlesputkesta sipsejä jatkuvalla syötöllä ja äiti tarjosi karkkeja jatkuvasti väliin.

Tyttökin oli ehkä lihavin ikäsensä suomalainen lapsi, jota olen koskaan nähnyt. Piti tulliluukullekin autosta ottaa pringlesputki ja mässätä.

Äitiä hymyilytti todella paljon samalla kun juorusi venäläisen tutun kanssaan ja myrkytti lastaan. Eikö tajua, mitä tekee?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tuliko sinulle hyvämieli tästä avauksesta? Oletko miettinyt mistä positiivisesta saisit samanlaista mielihyvää?

Vierailija
2/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tuliko sinulle hyvämieli tästä avauksesta? Oletko miettinyt mistä positiivisesta saisit samanlaista mielihyvää?

Olen surullinen. Minusta on vanhempien vastuulla huolehtia lapsen terveydestä.

Ap

Vierailija
4/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Kysytkö sä vakavissasi? Luepa uudestaan miten kirjoitat lapsesta, ihan ajatuksella.

Mulle tuli ensimmäisenä ajatuksena että toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Tuolla asenteella kasvattaisit koulukiusaajia.

Vierailija
5/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Kysytkö sä vakavissasi? Luepa uudestaan miten kirjoitat lapsesta, ihan ajatuksella.

Mulle tuli ensimmäisenä ajatuksena että toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Tuolla asenteella kasvattaisit koulukiusaajia.

Mielestäni vakavasta asiasta pitää puhua täsmällisen dramaattisesti, eikä kaunistella. Eihän aloittaja lasta haukkunut.

Vierailija
6/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen. Minusta on vanhempien vastuulla huolehtia lapsen terveydestä.

Ap

Ja tämä onnistuu siten että haukut kyseisen lapsen maanrakoon julkisesti? Montako kiloa luulet lapsen laihtuvan haukkumisellasi ja kiusaamisella?

Vierailija
7/7 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen surullisemmaksi ko. kansalaisten lapsista ketä höykyytetään jumpan tai luistelun tiimoilta, ei anneta syödä juuri mitään ja venytetään eri asentoihin pakolla.