AMK-INSINÖÖRI? Palkonko on palkkasi?
Voit myös kertoa insinööripuolisosi palkan, jos tiedät. Voit kertoa myös tarkemman alan ja työkokemusvuodet.
Kommentit (11)
Joillakin voi olla pari tonnia ja tunnen sellaisiakin, joilla on yli 10 tuhatta. Aika turha keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin voi olla pari tonnia ja tunnen sellaisiakin, joilla on yli 10 tuhatta. Aika turha keskustelu.
Miksi mä en tahtoisi tietää jonkun palkan olevan 2000 ja toisen palkan olevan 10 000 ? Miten sä voit päättää, mikä mua kiinnostaa? -ap-
Omalta puolisolta jäi amk kesken opintojen loppuvaiheessa (pari kurssia ja oppari puuttuu). Palkka reilu 3000€/kk brutto, työskentelee tietohallinnon puolella. Aloitti tuolla ensin kesätyöntekijänä ja nyt on ollut vajaa nelisen vuotta vakituisena.
Pyrin kannustamaan häntä opintojensa loppuunsuorittamisessa, sillä silloin työtehtävät muuttuisivat ja palkka nousisi lähes tonnilla (jos jatkaisi saman työnantajan palveluksessa).
Puolison palkka n. 70.000 €/v. Kone-ja metallitekniikka.
5200€ / kk, työkokemusta 7 v, olen 34-vuotias, ala: logistiikka, työpaikka: kv. pörssiyhtiö, alue: Pohjanmaa
Puoliso tuotantotalouden inssi. Työkokemusta liki 20v. Päällikkö -titteli, mutta ei alaisia. Brutto about 4100€
Vierailija kirjoitti:
5200€ / kk, työkokemusta 7 v, olen 34-vuotias, ala: logistiikka, työpaikka: kv. pörssiyhtiö, alue: Pohjanmaa
Wärtsilällä on tunnetusti hyvät palkat
4800e/kk.
Senior software developer tittelinä, 5v työkokemusta.
7000 e