Vierailija

En pysty rakastamaan Jumalaa. Päinvastoin olen alkanut vihata kyseistä olentoa.

Miksikö vihaan Kaikkivaltiasta? Siihen on monia syitä, suurimpana se, että pidän epäoikeudenmukaisena ja kauheana rangaistuksena ikuista tulimerta aikojen lopussa syntisille. Omatuntoni ja moraalini sotii täydellisesti kiduttamista vastaan missään olosuhteissa, en siis voi hyväksyä Jumalan moraalia.

Kyseenalaistan jatkuvasti Jumalan aikaansaamia asioita ja kauhukseni tunnen jopa sympatiaa Saatanaa ja demoneita kohtaan, koska he joutuvat aikojen lopussa ikuisiksi ajoiksi tulimereen. Ei ihme, että ne vihaavat Jumalaa ja ihmiskuntaa, kun noin kauhea kohtalo odottaa.

Miten te uskovaiset pystytte ajattelemaan, että Jumala on hyvä ja oikeudenmukainen mikäli heittää myös ihmisiä ikuiseen tuleen? Itselleni ajatus on brutaali ja sadistinen.

Taidan olla matkalla kadotukseen? Olen nimittäin yrittänyt kuukausikaupalla tulla uskoon ja ei se näköjään tule onnistumaan...

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (6)

Vierailija

Koska jumalaa tai mitään muitakaan satuolentoja ei ole olemassa niin totean että voit olla huoleti.

Vierailija

Ei Jumala sinne ketään heitä. Jumala yrittää estää. Ihmiset itse menevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos nyt odottelisit että se tuomio edes tulee voimaan, ennen kuin alat sitä arvostelemaan.

Vierailija

Osaat kirjoittaa, joten osaat myös itse lukea. Lue Uusi Testamentti. Lue ajatuksella, äläkä kirjain kirjaimelta.

Vierailija

Tähän saadaan luottaa:

Joh 3.16 :

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.