Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos meidän koiranruoka loppuu, tern "yrjöpuuroa", onko ihan ok?

Vierailija
18.03.2017 |

Koiralla on olevinaan €, joten on ostettu anallergenig-kuivamuonaa. Jos se loppuu, eikä nyt juuri tähän hätään sitä saa, olen keittänyt seuraavaa yrjöpuuroa:
Riisiä
Tonnikalaa öljyssä
Raejuustoa
Pari raakaa kananmunaa

Ajattelin, että siinä on hiilareita, rasvaa ja proteiinia, aika hyvässä suhteessa vielä.

Mutta onko suola, maitoproteiini, tms. pahasta?
Vai käykö tuo labbikselle väliaikaruuaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mistä toi € tuli, oikoluettaessa siinä oli kyllä vehnäallergia!

Vierailija
2/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen yrjölänpuuron niin,että siihen tulee riisiä,ohraa,tattaria ja hissiä samassa suhteessa. Lisäksi laitan paketin jauhelihaa,tonnikalan on käy, ja rakastan pari porkkanaa,loraus öljyä. Raejuustoa voi lisätä annokseen,muttei kannata kypsyttää.

Mörkö oikea resepti mutta koiralle maistuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok:lta kuulostaa tuo, monethan syöttää kotiruokaa nappulan tilalta, etenkin jos allergioita. Pitää vaan muistaa vitamiinit ym pidemmällä tähtämeillä, mutta jos silloin tällöin vaan antaa, niin tuskin tarvii mitään erillisiä ravintolisiäkään.

Vierailija
4/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko koirasi allerginen? Itse syötän chihulleni pelkästään kotiruokaa. Keitän mössön hirssistä ja broilerin jauhelihasta. Joskus hienonnan sekaan porkkanaa ja perunaa. Liraus rypsiöljyä. Koira on pysynyt hyvässä kunnossa ja ulostetta tulee n. puolet verrattuna kuivamuonaruokintaan. Hirssi sopii monelle allergiselle. Lihaksi voi broilerin sijaan kokeilla esim. peuraa.

Vierailija
5/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen yrjölänpuuron niin,että siihen tulee riisiä,ohraa,tattaria ja hissiä samassa suhteessa. Lisäksi laitan paketin jauhelihaa,tonnikalan on käy, ja rakastan pari porkkanaa,loraus öljyä. Raejuustoa voi lisätä annokseen,muttei kannata kypsyttää.

Mörkö???? Siis liekö oikea resepti piti olla..

Mutta lisätä piti,että kyllä se koira oikeasti pärjää ravinnolla kuin ravinnolla hetken aikaa, ei me ihmiset käännös ai ja ihan suositusten mukaan syödä😀

Vierailija
6/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mörkö???? Siis liekö oikea resepti piti olla..

Mutta lisätä piti,että kyllä se koira oikeasti pärjää ravinnolla kuin ravinnolla hetken aikaa, ei me ihmiset käännös ai ja ihan suositusten mukaan syödä😀

Duck mitä kirjoitusvirheitä muutenkin!!! Mutta asia tuli selväksi? Kirjoittaja

Vierailija
7/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle ei pitäisi antaa raakaa kananmunaa. Muistaakseni se jotenkin tuhoaa b-vitamiinit tms.

Vierailija
8/8 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama mutta laitan muitakin vihanneksia sekä kalkkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi