Vierailija

Onko siis perinnöllistä?

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (13)

Vierailija

Luultavimmin melkein jokaisessa suvussa on joku jolla sen piirteitä.. sattuu olemaan aija yleistä...

Vierailija

Kyllä kaikkialla muualla paitsi Etelä-Pohjanmaalla. Siellä lastenkulttuurin rikastamisesta kiinni jääneet ovat yksittäistapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jostain olen kuullut väitteen että hyväksikäytetty lapsi muuttuu itse tosi helposti hyväksikäyttäjäksi.
Eli ei ole periytyvä piirre vaan uhri muuttuu itse hyväksikäyttäjäksi, joku hikinen ukko joka lääppii lapsia on mitä luultavimmin siis itse lapsena tullut hyväksikäytetyksi eikä osaa siitä pois tai kääntää seksuaalisuutta ikäisiinsä sopivaksi vaan kyky harrastaa seksiä rajoittuu juuri lapsiin, ei toista huomioivaan läheisyyteen.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

"Lähes aina vähintään". Mä sitten tykkään näistä täsmällisistä määritelmistä. Näillä tiedoilla vastaus lienee lähes kokonaan että pölypallero.

Vierailija

Väitetään että näissä monilapsisissa piireissä olisi. Ja siten periytyy että jos on lapsena käytetty hyväksi, saatta itse tehdä. En tiedä, pitävätkö vääränä tai tajuavatko vääräksi. JA EI: kaikki hyväksikäytetyt eivät itse tee niin. ''En minä, eikä moni muu saman kokenut. (Ikävä lapsuusmuisto äidistä tulikin taas mieleeni. Emme ole yhteydessä ja hyvä niin.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikkialla muualla paitsi Etelä-Pohjanmaalla. Siellä lastenkulttuurin rikastamisesta kiinni jääneet ovat yksittäistapauksia.

Kiinni jääneet... Just. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jostain olen kuullut väitteen että hyväksikäytetty lapsi muuttuu itse tosi helposti hyväksikäyttäjäksi.
Eli ei ole periytyvä piirre vaan uhri muuttuu itse hyväksikäyttäjäksi, joku hikinen ukko joka lääppii lapsia on mitä luultavimmin siis itse lapsena tullut hyväksikäytetyksi eikä osaa siitä pois tai kääntää seksuaalisuutta ikäisiinsä sopivaksi vaan kyky harrastaa seksiä rajoittuu juuri lapsiin, ei toista huomioivaan läheisyyteen.

No tuo ei ihan pidä paikkaansa, koska noin joka neljäs hyväksikäytetty traumatisoituu itse siten, että hyväksikäyttää myöhemmin myös itse. VALTAOSA kykenee käsittelemään tapahtuneen, tuntee inhoa tekijää kohtaan eikä missään tilanteessa hyväksikäyttäisi lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis jos ovat kuntavaaliehdokkaita.

Vierailija

Taitaa olla. Minä olen myöskin vähän sillä kannalla että hyväksikäytetystä tulee hyväksikäyttäjä eli että olisi opittua. Suvussa periytymisestä minulla ei ole havaintoa mutta tuosta opettamisesta ja oppimisesta on.

Vierailija

Jos pedofiilillä tarkoitetaan tarkoitetaan henkilöä jota kiinnostaa enintään esimurrosikäiset lapset, niin ei noita varmaan joka suvusta löyty. sen sijaan yläkouluikäisistä tytöistä kiinnostuneita miehiä on paljon enemmän. nuo eivät ole lääketieteellisesti pedofiilejä, vaikka monet ovat asiasta ttoista mieltä

Hyväksikäyttäjä ja pedofiili ovat kuitenkin eri asioita, monet hyväksikäyttäjät eivät todellisuudessa ole pedofiileja, ja suuri(n) osa pedofiileistä ei koskaan käytä lapsia hyväkseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lasten hyvksikäyttäjillä on todella usein seksielämä aikuisen kumppanin kanssa. Kykenevät siis kyllä seksiinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lasten hyvksikäyttäjillä on todella usein seksielämä aikuisen kumppanin kanssa. Kykenevät siis kyllä seksiinkin.

Meillä täällä Etelä-Pohjanmaalla pannaan sekä äitiä, että tytärtä etenkin jos tytär on alle suojaikärajan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.