Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kampausneste kosteaan ilmaan?

Vierailija
18.03.2017 |

Osaisiko joku suositella hyvää kampausnestettä tai kevyttä hiuslakkaa, joka estäisi kiharoita heti suoristumasta kun astuu tuonne kosteaan ja sumuiseen ulkoilmaan? Mulla oli siis ihan patukat päässä yöllä (oon sinkku joten en traumatisoinu ketään muuta 😜) ja käytin XZ:n kampausnestettä rullauksessa mut heti kun astuin ulos, kiharat suoristui! Eli joko joku hyvä kampausneste sääsuojalla tai kevyt, ei tahmaava ja hiusten liikkumisen mahdollistava hiuskiinne olis hakusessa. Olisko kellään vinkkejä? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kans noita patukoita tosi usein ja olen todennut, että paras keino pitää kiharat on suojata ne hupulla. Eli sulloo tukan sinne hupun sisään ja pöyhii ne sitten sisällä parempaan asentoon. Ei mikään tökötti pidä niitä kasassa jos on kosteeta ja vielä mahdollisesti tuulee. Silloin mulla ainakin tukka on suoristunut jo bussipysäkille päästessä ja sinne on joku muutama sata metriä ja mulla on sentään luonnostaankin taipuisat hiukset.

Mielestäni kuitenkin hyvä muotoilusuihke on Wella SP Resolute Lift styling lotion. Haisee aika pahalle ja hintaakin on (netistä voi löytää halvemmalla!!) lähes 30 €. Mutta tämä on aika riittoisaa.

Vierailija
2/3 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kans noita patukoita tosi usein ja olen todennut, että paras keino pitää kiharat on suojata ne hupulla. Eli sulloo tukan sinne hupun sisään ja pöyhii ne sitten sisällä parempaan asentoon. Ei mikään tökötti pidä niitä kasassa jos on kosteeta ja vielä mahdollisesti tuulee. Silloin mulla ainakin tukka on suoristunut jo bussipysäkille päästessä ja sinne on joku muutama sata metriä ja mulla on sentään luonnostaankin taipuisat hiukset.

Mielestäni kuitenkin hyvä muotoilusuihke on Wella SP Resolute Lift styling lotion. Haisee aika pahalle ja hintaakin on (netistä voi löytää halvemmalla!!) lähes 30 €. Mutta tämä on aika riittoisaa.

Ja piti lisätä vielä, että on myös hiuskiinne samaa sarjaa kosteussuojalla, mutta sitä en ole itse kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Pitää kokeilla tuota Wellaa. Juu olis kyllä todellakin pitänyt sulloa kiharat johonkin huivin sisään tänään, ehkä kolmen korttelin päässä olivat jo piikkisuorat. Kiitos vinkistä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi