Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti sai tylyä palvelua luksusbuffetissa – sai tukea netissä!

Vierailija
17.03.2017 |

Kahden pojan äiti oli vienyt lapsensa syömään ylelliseen buffetravintolaan. Hän ei aikonut jäädä itse syömään. Kun äiti oli maksamassa tilaustaan, tapahtui jotain odottamatonta.

Tarjoilija oli alkanut vihjailla äidille, että tämä olisi tullut perheineen ravintolaan varastamaan ruokaa, koska tarjoilija oli saanut maksun vain kahdesta syöjästä.

Äiti ei voinut uskoa korviaan.

– Täällä ei voi istua, jos ei maksa lounasta, tarjoilija oli sanonut.

Piikittely ei jäänyt kuitenkaan vielä siihen, vaan tarjoilija toisti sanottavansa vielä tiukemmin:

– Jos ei ole maksava asiakas, ei voi tulla tänne sisälle istumaan. Kaikkien pitää maksaa, jos tullaan tänne meidän pöytiin istumaan.

Äiti oli vihjailuista silmin nähden järkyttynyt ja ymmällään.

Nainen avautui tapahtuneesta internetin keskustelupalstalla. Hän sai kannustavia kommentteja muilta keskustelijoilta.

– Henkilökunnalla pitäisi olla vähän pelisilmää, kirjoitti eräs käyttäjä.

– Huonoa asiakaspalvelua tuo kyllä oli, myötäili toinen.

– Joo, oli tarjoilijan pelisilmä huonossa jamassa ja asiakaspalvelutaidot välttävät. Saman asian olisi voinut hoitaa monin tavoin positiivisella otteella, kolmas kirjoittaa.

Neljäskin pitää palvelua kamalan huonona. Hän myös tietää, että ulkomailla asiakasta kohdellaan hyvin.

– Suomalaiselle mielenlaadulle se ei kai sitten sovi, hän moittii.

Viides kommentoija kertoo itselleen tapahtuneesta vastaavasta tapauksesta. Hän oli istuutunut kahvilaan odottamaan miestään ennen tilaamista, mutta tarjoilija oli tullut häätämään häntä pois.

– Vielä tiskillä tämä myyjä toisteli, että pitää ostaa jotain eikä saa istuskella jos ei osta, kirjoittaja kertoo kokemuksestaan.

Äiti ei aio jättää tapausta käsittelemättä.

– Laadin juuri reklamaatiota johdolle, hän kertoo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi provosi ei riittänyt?

Vierailija
2/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa kohtaa mykän asiakkaan

Luksusbuffetissa kassaa hoitava tarjoilija joutui ikävään tilanteeseen. Paikalle tuli kolmen hengen seurue, äiti, ja kaksi nuorta.

Äiti halusi maksaa vain kahdesta asiakkaasta, ja tarjoilijalle jäi epäselväksi se, miten kolme ihmistä voi syödä buffetissa kahden hinnalla. Tarjoilija yritti useamman kerran puhua asiasta asiakkaan kanssa, mutta asiakas kohteli tarjoilijan kuin ilmaa, ja puhui lapselleen, kuin tarjoilijaa ei olisi ollutkaan.

Maksettuaan äiti lähtikin paikalta, eikä jäänyt ravintolaan lastensa seuraksi, mikä tietysti olisi anniskeluravintolassa ollut välttämätöntä. Tarjoilija ei enää äitiä tavoittanut, koska äiti ei tarjoilijan puheeseen reagoinut.

Tarjoilija jäi pohtimaan ihmisten tökeröä käytöstä, mutta fiksuna ihmisenä ei avautunut siitä netissä.

Vierailija
4/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffetin asiakas taltioi erikoisen tilanteen keskellä kiireisintä lounasaikaa : katso video!

Vakiobufferissa lounaalla syömässä ollut Kauko

Jormakan ruokailu keskeytyi odottamattomasti perjantaina, kun hän huomasi kassalla käytävän erikoisen sananvaihdon sekä epätyypillistä käytöstä.

Nokkelana miehenä hän kaivoi älypuhelimen esiin ja kuvasi kassatyöntekijän ja asiakkaan välisen sananvaihdon. Katso nyt tämä video oheisesta linkistä ja jätä mielipiteesi kommenttilaatikkoon!

Vierailija
5/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa kohtaa mykän asiakkaan

Luksusbuffetissa kassaa hoitava tarjoilija joutui ikävään tilanteeseen. Paikalle tuli kolmen hengen seurue, äiti, ja kaksi nuorta.

Äiti halusi maksaa vain kahdesta asiakkaasta, ja tarjoilijalle jäi epäselväksi se, miten kolme ihmistä voi syödä buffetissa kahden hinnalla. Tarjoilija yritti useamman kerran puhua asiasta asiakkaan kanssa, mutta asiakas kohteli tarjoilijan kuin ilmaa, ja puhui lapselleen, kuin tarjoilijaa ei olisi ollutkaan.

Maksettuaan äiti lähtikin paikalta, eikä jäänyt ravintolaan lastensa seuraksi, mikä tietysti olisi anniskeluravintolassa ollut välttämätöntä. Tarjoilija ei enää äitiä tavoittanut, koska äiti ei tarjoilijan puheeseen reagoinut.

Tarjoilija jäi pohtimaan ihmisten tökeröä käytöstä, mutta fiksuna ihmisenä ei avautunut siitä netissä.

Mahtavaa! Uutisia pitäisi löytyä enemmänkin eri näkökulmista kerrottuna. Ap.

Vierailija
6/6 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buffetin asiakas taltioi erikoisen tilanteen keskellä kiireisintä lounasaikaa : katso video!

Vakiobufferissa lounaalla syömässä ollut Kauko

Jormakan ruokailu keskeytyi odottamattomasti perjantaina, kun hän huomasi kassalla käytävän erikoisen sananvaihdon sekä epätyypillistä käytöstä.

Nokkelana miehenä hän kaivoi älypuhelimen esiin ja kuvasi kassatyöntekijän ja asiakkaan välisen sananvaihdon. Katso nyt tämä video oheisesta linkistä ja jätä mielipiteesi kommenttilaatikkoon!

Reps!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan