Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat saivat tietää minun seurustelevan ja vaativat miestä näytille, mutta tässä on iso ongelma

Vierailija
17.03.2017 |

Olemme seurustelleet vakavasti jo 2 vuotta enkä ole kertonut edes ystäville miehestä. Kukaan ei ole tiennyt enkä tiedä miten vanhemmat ovat saaneet tietää. Mies on ensimmäinen valava suhteeni ja tarkoitus on astua avioon jossain vaiheessa, kunhan saamme muutettua yhteen. Vanhempani ovat todella konservatiivisia, joten pelkään etteivät he hyväksi suhdetta. :( Minä olen 28v ja mies on 54v. Onhan meillä tuota ikäeroa, mutta se ei näy mitenkään. Mies on vanhempi kuin oma isäni, joten se tulee olemaan vanhemmille suuri shokki. Mies on valmis esittelemään itsensä ja haluaa, että julkistamme suhteeme muille. Mitä teen? Ahdistaa, pelottaa. :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
2/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et nyt liian kauan odota - jottei sulhanen ehdi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, jos on shokki, onhan tuo mies melkein kaksi kertaa sun ikäinen. Olen itse sua vanhempi, enkä katselisi tollaisia pappoja.

Vierailija
4/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että viime aikoina on betonin laadun kanssa ollut ongelmia. Ajattelin vain, että jos mies on ensimmäinen valava suhteesi et ehkä tätä tiedä.

Vierailija
5/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos se sun vanhemmille kuuluu kenen kanssa heilastelet tai miksi edes haluat kuulla muiden mielipiteitä asiasta riittää että olet itse onnellinen

Vierailija
6/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit rakastunut mieheen ei sinua pelottaisi ja ahdistaisi moinen.

Vierailija
7/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
8/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Kai se on ees rikas ja impotentti ja saat pitää ikästäs rakastajaa?

N26

Vierailija
9/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että vanhempiasi loukkaa enemmän se, että olet salannut heiltä noin merkittävän asian elämässäsi, kuin se että mies on isääsi vanhempi. Joskin jonkunverran nieleskelyä sekin tulee varmaan ymmärrettävästi vaatimaan. 

Miksi olet salannut suhteen? Onko mies (ollut) naimisissa vai häpeätkö häntä jotenkin? Miksi se, mitä muut ajattelevat, on sinulle niin tärkeää?

Vierailija
10/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että viime aikoina on betonin laadun kanssa ollut ongelmia. Ajattelin vain, että jos mies on ensimmäinen valava suhteesi et ehkä tätä tiedä.

Betoni vain kovenee vanhentuessaan, mutta miehillä käy toisinpäin.

M34

Vierailija
11/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä järkkäät tapaamisen jossain julkisessa paikassa tai esittelet aluksi vaikka kuvia äijästä. Vanhempasi riehaantuvat varmasti, mutta ehkä kasvojen menettämisen pelko estää pahimmat metakat esim. kahvilassa järjestetyssä tapaamisessa. Noo, ajattele positiivisesti. Faijallasi ja äijälläsi voi olla paljonkin yhteistä, kun ensin vähän tutustuvat. Kun ikä ja elämänkokemuskin täsmäävät...

Vierailija
12/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa se hyvä puoli, että naisten pidemmän eliniänodotteen ja ikäeron vuoksi miehesi kuolee n. 30 vuotta sua aikaisemmin ja sitten voit vielä aloittaa toisen kierroksen.

Vierailija
13/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että vanhempiasi loukkaa enemmän se, että olet salannut heiltä noin merkittävän asian elämässäsi, kuin se että mies on isääsi vanhempi. Joskin jonkunverran nieleskelyä sekin tulee varmaan ymmärrettävästi vaatimaan. 

Miksi olet salannut suhteen? Onko mies (ollut) naimisissa vai häpeätkö häntä jotenkin? Miksi se, mitä muut ajattelevat, on sinulle niin tärkeää?

Alusta saakka mies ja suhde on tuntunut oikealta, hän pitää minua hyvänä ja on aito herrasmies, ennen kaikkea rakastaa aidosti. Suhteen alussa sovimme, ettemme kerro suhtesta ennen kuin olemme löytäneet yhteisen kodin ja muuttaneet sinne ja nyt on sopiva aika. Kumpikaan ei häpeä toista. Minua on myös jarruttanut vanhempien suhtautuminen mieheen. On myös se, että muutan miehen perässä pois Suomesta. Omat vanhemmat eivät ole koskaan kannustaneet minua ulkomaille, heidän mielestään on viisain pysyä täällä ja he ovat aina odottaneet minun löytävän omanikäisen suomalaisen miehen yliopistosta ja menevän hänen kanssaan naimisiin.

Vierailija
14/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tossa se hyvä puoli, että naisten pidemmän eliniänodotteen ja ikäeron vuoksi miehesi kuolee n. 30 vuotta sua aikaisemmin ja sitten voit vielä aloittaa toisen kierroksen.

En ole negatiivinen ihminen enkä ole edes miettinyt miehen menetystä, mutta jos hän menehtyy ennen minua, en ota uutta miestä. Yksi mies riittää enkä tarvitse toista kierrosta.

Vierailija
15/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on vienyt tarinansa uusiin ulottuvuuksiin. Tosi uskottava juttu. Juuh.

Vierailija
16/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma elämä, sun oma valinnanvapaus.

Vanhemmillasi olkoon mielipiteensä, heilläkin on oikeus omiinsa. Pääasia, että sinä itse päätät omista valinnoistasi. Ei vanhempasi eikä naapurin marsut.

Pelottakoon. Sitä samaa pelkoa ja jännitystä ovat tunteneet näihin päiviin saakka ihmiset, jotka ovat valinneet kumppanikseen samaa sukupuolta olevan. On jo aika lopettaa ikäerosuhteidenkin piilottelu ja demonisoiminen.

Vierailija
17/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alusta saakka mies ja suhde on tuntunut oikealta, hän pitää minua hyvänä ja on aito herrasmies, ennen kaikkea rakastaa aidosti. Suhteen alussa sovimme, ettemme kerro suhtesta ennen kuin olemme löytäneet yhteisen kodin ja muuttaneet sinne ja nyt on sopiva aika. Kumpikaan ei häpeä toista. Minua on myös jarruttanut vanhempien suhtautuminen mieheen. On myös se, että muutan miehen perässä pois Suomesta. Omat vanhemmat eivät ole koskaan kannustaneet minua ulkomaille, heidän mielestään on viisain pysyä täällä ja he ovat aina odottaneet minun löytävän omanikäisen suomalaisen miehen yliopistosta ja menevän hänen kanssaan naimisiin.

Hmm hmm ... Mies on hyvä kun pitää sinua hyvänä. Vanhemmissa on vikaa, kun eivät ole kannustaneet sinua ulkomaille. Nyt kuitenkin mies vie sinut ulkomaille. Olet sentään kohta 30-vuotias nainen, mutta aristelet vanhempiasi ja haluat miehen vievän kun et itse halua/ osaa (ja se on iskän ja äiskän syy). Se, että vanhemmilla on mielipiteitä, on heidän oikeutensa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että aikuisen lapsen pitäisi niitä totella. 

Et voi tietää miten vanhempasi suhtautuvat mieheen, he eivät ole tavanneet häntä. Ehkä hän valloittaa heidätkin! Tai sitten ei, mutta se on heidän murheensa, ei sinun. 

Oletko ihan varma, että et etsi miehestä toista isää itsellesi? Etsi vain, oma asiasi, mutta pakko kysyä kun viestissäsi pistää silmään tietynlainen epäitsenäisyys. 

Hengitä syvään. Tilaa äidiltä pullakahvit sunnuntaiksi ja vie mies näytille. Kyllä se siitä. 

9

Vierailija
18/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Kai se on ees rikas ja impotentti ja saat pitää ikästäs rakastajaa?

N26

Vierailija
19/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako valava vakavata? onko tuo jotain murretta?

Vierailija
20/26 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ukko lähennellä vaippaikää. Jos vielä siementä välillä tuottaakin, niin eiköhän parhaat ainekset ole ruiskittu jo muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän