Miltä noi dc-fixaukset näyttää livenä? :D
En ole kenenkään kodissa nähnyt, kuvissa näyttää jotkut niin hienolta, että onkohan todellisuudessa noin hieno... Muovisuushan ei välity kuvaan, olen saanut käsityksen että livenä näkee kilometrin päähän että pinta on muovitettu.
Kommentit (12)
Pinta on samantyylinen kuin Ikean/Sotka halpishuonekaluissa oleva pinta. Siis se joka lähtee ajansaatossa kuoriutumaan pois siitä lastulevyn päältä. Ihan OK tuo kai on tuollaisten huonekalujen fiksaamiseen, mutta ei mihinkään muuhun jos et halua kotiisi autenttista lastulevyfiilistä.
Mietin itse noita kajariduunauksia, jotka ovat tosi suosittuja. Eikös kaiuttimen äänenlaatu mene pilalle, kun ympärille ja jopa kaiuttimien PÄÄLLE tungetaan jotain muovia. :D
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse noita kajariduunauksia, jotka ovat tosi suosittuja. Eikös kaiuttimen äänenlaatu mene pilalle, kun ympärille ja jopa kaiuttimien PÄÄLLE tungetaan jotain muovia. :D
Tuskinpa näillä niin hienoja hifikaiuttimia on, että ohut muovikelmu kolmella pinnalla vaikuttaisi paskaakaan.
Kyllä ne näyttää hyvältä kauempaa, mutta läheltä huomaa tietenkin mitä se on. Mielestäni ihan järkeviä vaihtoehtoja etenkin sellaisiin tiloihin, joissa ei olla lähellä tuota seinää. Olettaen siis, että puhut tuollaisista seiniin laitettavista puukuvioista. Aloituksesi on aika epäselvä, kun tuo termi ei näytä äkkiseltään miltään kovin selkeältä.
Aitoon puuhun, kiveen ja metalliin verrattuna tietysti tökeröä. Ikeahuonekalut, vanha laminaatti ja remonttia kaipaavan keittiön eltaantuneet muovipinnat sen sijaan voivat muuttua fixaamalla paremman näköisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Dc-fix = wt
Mutta halvan vuokra-asunnon tupakankellastama muovipinnoitettu lastulevy au naturel on yläluokkaista, hienoa ja teeskentelemättömän klassista?
DC-Fixillä voi vaihtaa esimerkiksi kaiuttimista väriä niin, ettei sitä kukaan edes tajua ettei ne ole tehtaalta lähteneet siinä värissä. Jotain yöpöytiä yms. voi fiksata, jos eivät ole massiivipuuta. Mutta kyllähän jossakin pöydässä näkee heti, että kyseessä on feikki. En muutenkaan ymmärrä, miksi ihmiset eivät osta massiivipuisia huonekaluja, kun kestävät isältä pojalle ja ovat kunnostettavissa. Lisäksi tyylikkäitäkin ja ajattomia.
Voitteko lopettaa tän dc-fix remontoimisen mollauksen?! Veikkaan että kukaan teistä ei oikeasti edes erota kunnon fixiä aidosta pinnasta. :)
Vierailija kirjoitti:
No öööööööö...? Enpä ole huomannut mitään eroa omissa kaiuttimissani. Miksi se muka siihen ääneen vaikuttaisi? Eiköhän se ääni tule jostain ihan muualta kuin siitä puukopasta jonka päälle fixi laitetaan?
Ainakin noi puukuviot on livenä ihan järkkyjä, vaikka oikeasta kuvakulmasta kuvattuna saattavat näyttää ihan kivalle kuvissa.