Näettekö naapureita päivittäin?
Itse näen ärsyttävimpiä, koskaan en niitä kivoja
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No en. Ehkä muutamia kertoja vuodessa lähimpiä.
Et siis poistu kotoasi turhan usein?
No en, viimeksi nähnyt kuukausia sitten. Yks vähä kauempana asuva meni kyllä eilen traktorilla ohi.
Vierailija kirjoitti:
No en, viimeksi nähnyt kuukausia sitten. Yks vähä kauempana asuva meni kyllä eilen traktorilla ohi.
Ja poistun kotoani päivittäin, joskus useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Ja kun poistun, en useinkaan näe ketään 2 kilometrin matkallakaan.
Viime viikolla morjestin. Edellinen kerta taisi olla uutenavuotena kun ammuskelin raketteja niin tuli oikein juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en.
Toista seinänaapuria en näe päivittäin, mutta kuulen kyllä. Aina välillä se kuikuilee keittiönsä ikkunasta, aina yhtä kiusallista kun miettii pitäisikö heilauttaa vai voiko vaan teeskennellä ettei näe sitä. Naapuri on siis todella ärsyttävä eikä tulla oikein toimeen. Toista naapuria en ole koskaan tavannut. Joskus olen nähnyt asunnossa valot ja olen kuullut että siellä liikkuu joku, mutta ikinä en ole ketään nähnyt.
En ole kaikkia naapureita edes nähnyt. Ja kenenkään kanssa en ole moikkausta enempää jutellut.
Samassa kerrostalossa jo neljä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en.
No niin, sekös sua ärsytti.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaikkia naapureita edes nähnyt. Ja kenenkään kanssa en ole moikkausta enempää jutellut.
Samassa kerrostalossa jo neljä vuotta
Minäkään en oikeastaan tunne ulkonäöltä useimpia naapureita, joiksi täällä lueteltakoon kaikki ehkä kilometrin tai sen kahden säteellä asuvat. Ja olen asunut/pyörinyt jo reilut 40 vuotta.
1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en.
No niin, sekös sua ärsytti.
No en :D
En näe joka päivä, kerran pari viikossa näen jotakin tuon perheen jäsenistä.
No lähes päivittäin. Usein käydään lenkillä yhdessä ja vähintään viikottain viestitellään. Kesä kun tulee niin istutaan usein iltaa jomman kumman terassilla. Onnea on hyvät naapurit paritalossa 😀
Juu viikottain.
Tai en minä vielä oikein tunnista kuin nää vastapäiset ja viereiset naapurit, nuo taloyhtiöni toisessa päässä asuvat on jääneet hieman tunnistamattomiksi - kun niihin ei ihan niin paljon törmää. Lähinnä postilaatikoilla/parkkipaikalla käytäessä joten jääneet vieraammiksi kasvoiksi. Viereisiin ja vastapäisiin törmää melkein aina johonkun kun menee ulos ohi menevälle kävelytielle tai pihalle ja heille tullut juteltua aina välillä jotain pientä. Ja lapset on usein tossa leikkipaikalla joten heitä toki näkee siinä lähes päivittäin kun ohi menee.
Rivitalossa näin, 1½vuotta olen asunut. Aiemmin asuin kerrostalossa ja siellä ei juuri naapureihin törmäillyt... joskus harvoin joku osui rappuun samaan aikaan, pihalla ei oikein kukaan aikaa viettänyt. Sieltä tunnistin naapureista vain saman kerroksen kahen asunnon asukkaat ja yhen alemman kerroksen koiraperheen..,
Muuttakaa Helsinkiin kerrostaloon, niin eipä näy naapuria. Kerran yksi nainen näki minun olevan tulossa sisään ulko-ovella ja kääntyi kannoillaan takaisin kotiin. Toisen kerran eräs toinen nainen ei mennyt tilaamallaan hissillä, vaan kipitti portaat äkkiä ylös. No sainpas hissin itselleni. Ja naapurin lapset myös juoksee karkuun, jos näkee ihmisen rapussa.
Ehkä kerran viikossa. Asun hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja poistun kotoa päivittäin, mutta liikun rapussa kuin ninja.