Olenko mielestäsi pervo seksifantasiastani ?
Työpaikallani on kaksi tyttöä töissä. Vaikuttavat n. 15-17 vuotiailta ja ovat kauniita ja niin saman näköisiä että ovat varmasti kaksosia. Iltaisin töiden jälkeen runkatessani olen siis alkanut pyörittämään seksifantasiaa mielessäni että harrastaisin heidän kanssaan seksiä samanaikaisesti. Olen siis 21 vuotias ihan normi mies itse. Mitä mieltä olette: olenko likainen ja pervo mielestänne ?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Aihe ei kuulu tälle palstalle, joten ilmoitin sen asiattomaksi ja toivon ettet postaa aivopieruasi uudelleen. Seksiaiheinen palsta on muualla.
Miksi? Tulen laittamaan tämän uudestaan jos poistetaan
Ei ole pervoa. Jokainen mies tykkäisi nussia kauniita teinilikkoja, jos vain saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pervoa. Jokainen mies tykkäisi nussia kauniita teinilikkoja, jos vain saisi.
Efebofilia on ihan normaaliakin luonnon kannalta
Itse olen pannut 18-20 vuotiaana 16 v tyttöjä. Mielestäni ihan normaalia miehen elämää enkä häpeile yhtään. Älä sinäkään
Vierailija kirjoitti:
Aihe ei kuulu tälle palstalle, joten ilmoitin sen asiattomaksi ja toivon ettet postaa aivopieruasi uudelleen. Seksiaiheinen palsta on muualla.
Käsittääkseni tämän nimenomaisen palstan aihe on _seksi_? Vai?