Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeileekö kaverini huumorin varjolla vai olenko vain liian herkkä?

Vierailija
15.03.2017 |

Sanoo niiden olevan vitsi, mutta minua kyllä ajoittain loukkaa hänen sanansa. Esim. Kysyi onko mulla kiireinen viikonloppu tulossa ja sanoin, että ei ainakaan vielä näytä siltä. Vastasi, että odotanko jonkun koripalloilijan treffikutsua. Olen tosi lyhyt. Eli tuollaisia härnääviä kommentteja liittyen minuun. Ja mä en oikein tiedä miten niihin pitäis suhtautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän äänensävy ratkaise.

Minä en loukkaantuisi koripalloilijakommentista, mutta sinä tunnet hänet paremmin.

Vierailija
2/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän ilkeältä. 

Mutta tietämättä tilannetta ja suhdettanne tarkemmin, niin paha sanoa. Ehkä itse vähän myhäilet näille "vitseille" ja annat ymmärtää, että ne ovat ihan ok. 

Jos ne eivät ole, niin näytät sen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän ilkeältä. 

Mutta tietämättä tilannetta ja suhdettanne tarkemmin, niin paha sanoa. Ehkä itse vähän myhäilet näille "vitseille" ja annat ymmärtää, että ne ovat ihan ok. 

Jos ne eivät ole, niin näytät sen. 

Mä kerran sanoin sille että nuo kommentit lähinnä ärsyttää ja sanoi sen olevan hänen huumoriaan. En juurikaan naura, joskus hymähdän.

Vierailija
4/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät ymmärrä että tuollaiset vitsit saattavat loukata,puuttuu herkkyyttä ja sosiaalisia taitoja.Toiset käyttävät "läpän heittoa" tekosyynä saadakseen vttuilla. Minulla on samanlainen "kaveri" jonka mielestä on ok irvailla esim.työttömyydestäni. Olen sinkku, ja jos joku mies osoittaa kiinnostusta niin kaveri toteaa että "niin kun sulla on noi tissit".Ihan kuin kukaan ei minusta muuten kiinnostuisi.Välit tähän henkilöön ovatkin pikkuhiljaa viilenneet, kun aina joutuu kuuntelemaan ilkeilyä.Mielummin olen ihmisten kanssa joilla on käytöstavat.

Vierailija
5/5 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mum entinen mies tapasi välillä kuittailla mulle todella ilkeästi. Lisäksi olin pitkään kiusattu. Siksi vähän herkkä kaikelle tällaiselle. Ap