Miten tinderistä voi ikinä löytää ketään?
Jos siellä ei pysty edes näkemään, jos joku laittaa sydämen tai itse laitat niin se tyyppi ei tiedä sitä. Täytyy olla helvetin hyvä tuuri.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aiellä niitä pareja tulee, ainakin minulle liikaakin alussa. Sitten tiukensin kriteerejäni, jotta ehtisin edes teoriassa jutella jokaisen kanssa jotain. Miehille tulee ilmeisesti vähemmän. Jos et ole saanut yhtään paria parin päivän jälkeen, kannattaa muiettiä kriteeriesi tarkistamista.
Mitä tarkoitat noilla kriteereillä? Sitä kenelle itse annan sydämen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aiellä niitä pareja tulee, ainakin minulle liikaakin alussa. Sitten tiukensin kriteerejäni, jotta ehtisin edes teoriassa jutella jokaisen kanssa jotain. Miehille tulee ilmeisesti vähemmän. Jos et ole saanut yhtään paria parin päivän jälkeen, kannattaa muiettiä kriteeriesi tarkistamista.
Mitä tarkoitat noilla kriteereillä? Sitä kenelle itse annan sydämen?
Sitä.
Kyllä aiellä niitä pareja tulee, ainakin minulle liikaakin alussa. Sitten tiukensin kriteerejäni, jotta ehtisin edes teoriassa jutella jokaisen kanssa jotain. Miehille tulee ilmeisesti vähemmän. Jos et ole saanut yhtään paria parin päivän jälkeen, kannattaa miettiä kriteeriesi tarkistamista.