Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tinderistä voi ikinä löytää ketään?

Vierailija
15.03.2017 |

Jos siellä ei pysty edes näkemään, jos joku laittaa sydämen tai itse laitat niin se tyyppi ei tiedä sitä. Täytyy olla helvetin hyvä tuuri.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aiellä niitä pareja tulee, ainakin minulle liikaakin alussa. Sitten tiukensin kriteerejäni, jotta ehtisin edes teoriassa jutella jokaisen kanssa jotain. Miehille tulee ilmeisesti vähemmän. Jos et ole saanut yhtään paria parin päivän jälkeen, kannattaa miettiä kriteeriesi tarkistamista.

Vierailija
2/3 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aiellä niitä pareja tulee, ainakin minulle liikaakin alussa. Sitten tiukensin kriteerejäni, jotta ehtisin edes teoriassa jutella jokaisen kanssa jotain. Miehille tulee ilmeisesti vähemmän. Jos et ole saanut yhtään paria parin päivän jälkeen, kannattaa muiettiä kriteeriesi tarkistamista.

Mitä tarkoitat noilla kriteereillä? Sitä kenelle itse annan sydämen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aiellä niitä pareja tulee, ainakin minulle liikaakin alussa. Sitten tiukensin kriteerejäni, jotta ehtisin edes teoriassa jutella jokaisen kanssa jotain. Miehille tulee ilmeisesti vähemmän. Jos et ole saanut yhtään paria parin päivän jälkeen, kannattaa muiettiä kriteeriesi tarkistamista.

Mitä tarkoitat noilla kriteereillä? Sitä kenelle itse annan sydämen?

Sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä