Pelkään että tyttöystävä pettää uudelleen
Annoin anteeksi vuoden takaisen kännipettämisen mutta tuntuu että se tapahtuu vielä uudelleen.En luota! Me riidellään vielä aika usein.Mitä teen. Tekisi mieli lähtee suhteesta.
Kommentit (33)
Oot kyllä mieheks yks helvetin cuck.
Lähde vaan. Jokainen ansaitsee luottamuksen arvoisen kumppanin. Sä et enää voi luottaa sun tyttöystävään eli mä näkisin suhteen olevan ohi. Kaikki rakentuu luottamuksen päälle.
Samaa mieltä kolmosen kanssa. Lähde vaan. Jos suhteessa ei ole luottamusta eikä kunnioitusta, ei siinä kannata myöskään olla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Mulle ois kyllä riittänyt jo eka kerta näyttämään, että millainen on.
Pettäjä pettää tilaisuuden tullen aina uudestaan. Mä lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Aisuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Aisuri.
Mielenkiintoista, että pettävälle naiselle ja petetylle miehelle on haukkumasanat. Petetylle naiselle ja pettävälle miehelle ei ole. Tai ovat nokkelat ihmiset varmaan niitä keksineet, mutta eivät ole yleisessä käytössä.
Olenko minä sitten kerran pettäneenä ja anteeksiannettuna ja 100% tekoani katuneena tuomittu aina pettämään jos tilaisuus tulee?? Ei se ole kuulkaas niin mustavalkoista. Jos tyttöystäväsi on tosiaan näyttänyt sinulle että katuu syvästi ja rakastaa sinua niin ei välttämättä tee uudelleen, ikinä! Toisen puolesta kun en pysty lupaamaan niin siksi tuo välttämättä -sana. Kuulostaa siltä että ette ole vielä ihan käsitelleet tapahtunutta kokonaan? Auttaisiko jos puhuisitte vielä asiasta, kertoisit suoraan ettet ole päässyt asiasta yli?
Apn tyttöystävä ansaitsee aikuisen kumppanin. Joten ap, lähde kävelemään.
Pettäminen on suuri loukkaus toista kohtaan, joten jotta luottamus taas syntyy ja vahvistuu tarvitaan aikaa tähän.
Olen sitä mieltä että jos rakastaa oikeasti toista niin silloin ei petä. Jos ei rakasta niin silloin voi tulla syrjähyppyjä.
Varsinkin kännipettämiset toistuvat niin kauan kunnes raitistuu.
Pettäminen on yleisempää ihmisillä, jotka pystyvät harrastamaan seksiä muutenkin kuin rakkaudesta.
Joskus kakskymppisenä ajattelin, että jos pettää niin antaisin anteeksi ja uskoisin muutokseen.
Nyt kun olen noin 40v ja jos minut nyt petettäisiin niin ero tulisi. Ajattelisin että ansaitsen miehen joka ei petä.En enää halua että minua kohdeltaisiin huonosti ja että joutuisin kärsimään. Toivottaisin miehelle kaikkea hyvää ja parempi kun kumpikin hakisi uudet kumppanit.
Anelmainen kirjoitti:
Olenko minä sitten kerran pettäneenä ja anteeksiannettuna ja 100% tekoani katuneena tuomittu aina pettämään jos tilaisuus tulee?? Ei se ole kuulkaas niin mustavalkoista. Jos tyttöystäväsi on tosiaan näyttänyt sinulle että katuu syvästi ja rakastaa sinua niin ei välttämättä tee uudelleen, ikinä! Toisen puolesta kun en pysty lupaamaan niin siksi tuo välttämättä -sana. Kuulostaa siltä että ette ole vielä ihan käsitelleet tapahtunutta kokonaan? Auttaisiko jos puhuisitte vielä asiasta, kertoisit suoraan ettet ole päässyt asiasta yli?
Katui silloin kun teki sen, myöhemmin puhuu kännissä kuinka haluaisi avoimen suhteen ja kuinka meillä ei ole enää kunnon parisuhdetta. Selvänä taas puhuu aivan toista. Lapsen vuoksi en ole vielä lähtenyt. Osa minusta haluaa vielä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Ei se reikä siitä käytöstä kulu. Älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Anelmainen kirjoitti:
Katui silloin kun teki sen, myöhemmin puhuu kännissä kuinka haluaisi avoimen suhteen ja kuinka meillä ei ole enää kunnon parisuhdetta. Selvänä taas puhuu aivan toista. Lapsen vuoksi en ole vielä lähtenyt. Osa minusta haluaa vielä yrittää.
Sinuna tekisin kaikessa hiljaisuudess lapselle DNA-testin. Netistä saa halvalla...
Itse olisin lähtenyt jo ensimmäisen kerran jälkeen.